Boels Polska Sp.z.o.o.
Jesteśmy holenderską firmą z 40-letnim doświadczeniem w sektorze wynajmu maszyn, urządzeń i narzędzi zarówno dla przemysłu, budownictwa, przedsiębiorstw jak i klientów indywidualnych. Obecni w 11 krajach Europy, jesteśmy liderem w branży na rynkach w Holandii, Belgii i w Niemczech. Posiadamy swoje filie także w Luksemburgu, na Słowacji, we Włoszech, w Szwajcarii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz w Islandii.
Od 2009 jesteśmy obecni w Polsce, gdzie otworzyliśmy swoje oddziały min. w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu oraz w Gliwicach, Jaworznie i Czeladzi.
W związku z rozwojem firmy i wzmożonym wzrostem zamówień sezonowych, poszukujemy pełnych entuzjazmu pracowników w okręgu warszawskim do objęcia stanowiska:
Pracownika administracyjnego
Do obowiązków należeć będzie administracyjne wsparcie Asystenta Zarządu w codziennych zadaniach:
- zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą
- dbanie o sprawny przepływ korespondencji między oddziałami
- koordynacja obiegu dokumentacji, zestawień i raportów
- protokółowanie zebrań
- planowanie harmonogramów i organizacja spotkań
- organizowanie podróży służbowych
Wymagania:
- wykształcenia w kierunku administracji (ukończonego lub w trakcie)
- znajomości i doświadczenia w pracy z pakietem Windows office, m.i. Outlook, Word i Excel. Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP
- dyspozycyjności i odporności w sytuacjach stresowych
- jesteś ciekaw świata i pełen pomysłów, a dodatkowo podejmujesz się wszelkich wyzwań!
Oferujemy:
- umowę o pracę w stabilnej organizacji
- atrakcyjne wynagrodzenie
- przyjazne środowisko pracy
- kontakty ze środowiskiem międzynarodowym