Rektor
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
ogłasza konkurs na stanowisko
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Lublin
w Akademii Nowoczesnych Mediów i Komunikacji KUL
Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:
- wykształcenie minimum średnie, preferowane wykształcenie kierunkowe;
- praktyczne doświadczenie w prowadzeniu serwisów społecznościowych Facebook, Instagram, Youtube, Twitter itd. (warunek konieczny);
- sprawna obsługa narzędziami do monitoringu działań w SM (warunek konieczny);
- znajomość programów do edycji zdjęć i grafik (mile widziane);
- znajomości menadżera reklam (FB i Google);
- znajomość języka angielskiego (mile widziana);
- znajomość najnowszych trendów;
- umiejętność skutecznej komunikacji, rozmowy z klientem, przekonywania go do proponowanej wizji kreatywnej;
- dokładność i sumienność; dyspozycyjność;
- umiejętność wykorzystywania smartfona do tworzenia contentu do mediów społecznościowych. Umiejętność pisania notatek prasowych.
Zakres zadań na ww. stanowisku:
- tworzenie contentu na kanały SM, krótkie, angażujące treści;
- tworzenia tekstów zgodnie z wytycznymi SEO;
- publikowanie postów;
- analiza działań w kanałach SM i monitorowanie wyników;
- śledzenie trendów w komunikacji online/social media;
- monitorowanie rynku i działań marek konkurencyjnych w kanałach SM;
- realizacja i optymalizacja kampanii i ich rozliczanie (w ramach FB Ads, Google Ads);
- podejmowanie inicjatyw w działaniach mających na celu kreowanie i dbanie o wizerunek uniwersytetu;
- prowadzenie profili mediów społecznościowych KUL w języku polskim i angielskim;
- rozliczanie dokumentów księgowych związanych z mediami społecznościowymi;
- przygotowanie i wdrażanie kampanii content marketingowych;
- konsultacje i szkolenie pracowników prowadzących grupy lub fanpage'e akademickie.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
- CV i list motywacyjny z podpisaną klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy;
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
- portfolio: własne projekty, kampanie, fanpage'e
- kwestionariusz personalny kandydata;
- klauzula informacyjna rekrutacja do pracy;
- oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni;
- oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.