Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Danish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The Privacy Data Analyst is responsible for enforcing the policies for our clients products by analyzing requests under European Law Legislations from lawyers and private individuals by reviewing and processing privacy requests. You will also be responsible for handling users’ privacy requests for...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik administracyjny

TECH STEROWNIKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
małopolskie, Wieprz k/Andrychowa
praca stacjonarna
2349 dni temu

Firma zajmuje się produkcją mikroprocesorowych urządzeń elektroniki użytkowej. Jesteśmy największym w Polsce producentem sterowników do kotłów na paliwa stałe. Zaufały nam wiodące firmy kotlarskie w kraju i za granicą. Nasze urządzenia cechuje najwyższa jakość i niezawodność, potwierdzona wieloletnim doświadczeniem.


Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Wieprz k/Andrychowa

Wymagania:
  • biegła znajomość języka angielskiego – wymóg podstawowy,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • wysoka kultura osobista,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • sumienność, samodzielność.
Zadania:

Poszukujemy młodej, kompetentnej osoby, która będzie odpowiedzialna za:

  • dbałość o sprawne funkcjonowanie biura,
  • odbieranie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej,
  • zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów,
  • załatwianie spraw bieżących,
  • obsługę urządzeń biurowych,
  • obsługę kontrahentów firmy,
  • udzielanie informacji interesantom.
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość zdobywana nowych doświadczeń,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • atrakcyjne zarobki,
  • przyjazną atmosferę w pracy.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o załączenie następującej formuły:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Administratorem moich danych osobowych jest TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.
 

Poznaj

TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

 

 Firma zajmuje się produkcją mikroprocesorowych urządzeń elektroniki użytkowej. Jesteśmy producentem sterowników grzejnikowych, podłogowych, sterowników do instalacji, regulatorów pokojowych a także sterowników do kotłów na paliwa stałe, kominków oraz energii odnawialnej.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fitness Platinium   Kraków, ul. Juliusza Lea 116    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
  • Pracownik działu marketingu

    Schwinn Polska Sp. z o.o.   Kraków, ul. Nad Drwiną 4    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Danish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The Privacy Data Analyst is responsible for enforcing the policies for our clients products by analyzing requests under European Law Legislations from lawyers and private individuals by reviewing and processing privacy requests. You will also be responsible for handling users’ privacy requests for...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...