Zadania: Analiza stanu instalacji przeznaczonych do remontów oraz przegląd dokumentów archiwalnych. Przygotowanie opisu zamówienia oraz szacunkowej wyceny. Opracowanie zapytań ofertowych oraz części merytorycznej do przetargu publicznego. Prowadzenie spotkań koordynacyjnych z projektantami i...
Pracuj z nami! sprawowanie opieki nad szkodami zaistniałymi w klubach, weryfikacja kosztów roszczeń wynikających z likwidacji szkód, nadzorowanie prawidłowego procesu kompletowania i obiegu dokumentów, administrowanie dokumentami danego regionu klubów fitness, kontakt z kontrahentami,...
Nazwa stanowiska: specjalista; Wymiar etatu: pełny etat; Liczba etatów: 1; Główne obowiązki Prowadzenie postępowań/zamówień na dostawy i usługi realizowane przez ZATKG o wartości poniżej 130 000 PLN. Bieżąca kontrola realizacji umów oraz zamówień. Rozliczanie i ewidencjonowanie...
Zakres czynności: Prowadzenie spraw z zakresu funkcjonowania Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (KODGiK) oraz Kolejowego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej (KZUDP); Realizowanie zamówień na udostępnienie dokumentacji z zasobu KODGiK i obsługa zgłoszeń...
Nazwa stanowiska: specjalista ds. przygotowania inwestycji i remontów w branży instalacji sanitarnych; Wymiar etatu: pełny etat; Liczba etatów: 1; Główne obowiązki Ocena stanu instalacji i urządzeń sanitarnych przeznaczonych do remontu w istniejących budynkach. Opracowanie wytycznych dla...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących: udzielenia zgód wodnoprawnych, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów, legalizacji urządzeń wodnych wykonywanych bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego, w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zbieranie i opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, prowadzenie inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, sporządzanie projektów zarządzeń pokontrolnych oraz...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 16 000 - 19 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: obsługa formalna ofert, zleceń i umów; przygotowywanie i umieszczanie na platformach zakupowych jako Wykonawca materiałów przetargowych (dokumentacja przetargowa); obsługa modułowego systemu ERP; przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu ofertowania i sprzedaży;...
Co będziesz robić? Realizacja zamówień na dostawy i usługi do wartości 130 000 PLN. Kontrola i nadzór nad realizacją umów. Ewidencja i rozliczanie dokumentów finansowych. Koordynacja prac jednostek na obszarze Kampusu Grunwaldzkiego. Wsparcie kierownictwa w planowaniu dostaw i usług....
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik administracyjny z językiem obcym (m/k)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: JO-1902-424482
Opis stanowiska:
Odpowiadanie na pytania klientów zagranicznych i rozwiązywanie bieżących problemów;
Budowanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi;
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu;
Przygotowywanie sprawozdań i raportów;
Praca w ramach jednego zespołu: administracja, finanse i księgowość, HR, logistyka, obsługa klienta, service desk - stanowiska z doświadczeniem lub bez doświadczenia.
Idealny kandydat:
Bardzo dobrze zna wybrany język obcy: duński/francuski/niderlandzki/niemiecki/szwedzki (min. B2) - warunek konieczny;
Posługuje się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym (min. B1);
Zna pakiet MS Office, dobrze organizuje swoją pracę;
Chce się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności w pracy;
Ma wysokie zdolności komunikacyjne.
Oferujemy:
Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę;
Pakiet szkoleń;
Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport, bilety do kina/teatru);
Przejrzystą ścieżkę kariery, możliwość rozwoju w strukturach firmy;
Pracę w nowoczesnym biurze w międzynarodowym środowisku.
Zadania: Analiza stanu instalacji przeznaczonych do remontów oraz przegląd dokumentów archiwalnych. Przygotowanie opisu zamówienia oraz szacunkowej wyceny. Opracowanie zapytań ofertowych oraz części merytorycznej do przetargu publicznego. Prowadzenie spotkań koordynacyjnych z projektantami i...
Pracuj z nami! sprawowanie opieki nad szkodami zaistniałymi w klubach, weryfikacja kosztów roszczeń wynikających z likwidacji szkód, nadzorowanie prawidłowego procesu kompletowania i obiegu dokumentów, administrowanie dokumentami danego regionu klubów fitness, kontakt z kontrahentami,...
Nazwa stanowiska: specjalista; Wymiar etatu: pełny etat; Liczba etatów: 1; Główne obowiązki Prowadzenie postępowań/zamówień na dostawy i usługi realizowane przez ZATKG o wartości poniżej 130 000 PLN. Bieżąca kontrola realizacji umów oraz zamówień. Rozliczanie i ewidencjonowanie...
Zakres czynności: Prowadzenie spraw z zakresu funkcjonowania Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (KODGiK) oraz Kolejowego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej (KZUDP); Realizowanie zamówień na udostępnienie dokumentacji z zasobu KODGiK i obsługa zgłoszeń...
Nazwa stanowiska: specjalista ds. przygotowania inwestycji i remontów w branży instalacji sanitarnych; Wymiar etatu: pełny etat; Liczba etatów: 1; Główne obowiązki Ocena stanu instalacji i urządzeń sanitarnych przeznaczonych do remontu w istniejących budynkach. Opracowanie wytycznych dla...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących: udzielenia zgód wodnoprawnych, w tym analizowanie i weryfikowanie złożonych dokumentów, legalizacji urządzeń wodnych wykonywanych bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego, w...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zbieranie i opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, prowadzenie inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, sporządzanie projektów zarządzeń pokontrolnych oraz...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 16 000 - 19 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: obsługa formalna ofert, zleceń i umów; przygotowywanie i umieszczanie na platformach zakupowych jako Wykonawca materiałów przetargowych (dokumentacja przetargowa); obsługa modułowego systemu ERP; przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu ofertowania i sprzedaży;...
Co będziesz robić? Realizacja zamówień na dostawy i usługi do wartości 130 000 PLN. Kontrola i nadzór nad realizacją umów. Ewidencja i rozliczanie dokumentów finansowych. Koordynacja prac jednostek na obszarze Kampusu Grunwaldzkiego. Wsparcie kierownictwa w planowaniu dostaw i usług....