Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum jest spadkobiercą ponad 650-letniej tradycji w kształceniu wysokospecjalistycznych kadr medycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Jako część Uniwersytetu Jagiellońskiego, w październiku 2019 roku znalazł się na liście 10 uczelni badawczych, wyłonionych w konkursie „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza” (priorytetowy Obszar Badawczy QLife. Jakość badań dla jakości życia).
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie
poszukuje osoby na stanowisko
Pracownik administracyjny w Sekcji ds. Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców Dziekanatu Wydziału Lekarskiego UJ CM
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie korespondencji ze studentami i absolwentami w języku angielskim,
- prowadzenie spraw związanych z tokiem studiów w języku angielskim,
- przygotowywanie harmonogramów kursów,
- przygotowanie harmonogramów praktyk wakacyjnych w UJ CM,
- zakupy materiałów biurowych,
- prowadzenie wpłat studentów,
- przygotowanie dyplomów.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- znajomość biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office),
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista,
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- wysokie zdolności komunikacyjne,
- samodzielność, jak również umiejętności pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność działania pod presją czasu.
Dodatkowym atutem kandydata będą:
- znajomość systemu informatycznego USOS,
- doświadczenie w pracy w instytucjach współpracujących z obcokrajowcami.
Oferujemy:
- zatrudnienie w renomowanej Uczelni zlokalizowanej w centrum Krakowa,
- umowa o pracę na czas zastępstwa w pełnym wymiarze czasu pracy,
- stałe godziny pracy,
- pakiet świadczeń socjalnych m.in. karta Multisport, pakiet medyczny, dofinansowanie
do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, pożyczki na cele mieszkaniowe, - możliwość podnoszenia kwalifikacji i odbywania szkoleń.