Rektor
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
ogłasza konkurs na stanowisko
Pracownik Administracyjny w Dziale Księgowości
Miejsce pracy: Lublin
Do konkursu mogą przystąpić osoby respektujące katolicki charakter Uczelni, spełniające następujące wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (mile widziane w biurze rachunkowym),
- doświadczenie w rozliczaniu projektów badawczych oraz projektów współfinansowanych
ze środków UE, - wykształcenie wyższe, preferowane: finanse i rachunkowość, ekonomia lub ukończone studia podyplomowe z rachunkowości,
- biegła obsługa komputera, w szczególności pakietów,
- umiejętność obsługi systemów finansowo – księgowych,
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych(CIT/VAT) oraz ustawy
o rachunkowości, - łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
- dyspozycyjność,
- dokładność i sumienność,
- wysoka kultura osobista.
Dodatkowym atutem będą:
- znajomość przepisów dotyczących szkolnictwa wyższego,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie podstawowym,
- znajomość spraw związanych z rozliczaniem kosztów.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
- CV i list motywacyjny z podpisaną klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy,
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- kwestionariusz personalny kandydata,
- klauzula informacyjna rekrutacja do pracy,
- oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni,
- oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.
link do formularzy do pobrania, https://bip.kul.lublin.pl/formularze-do-pobrania,art_46073.html.