Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Well FitnessKraków
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Pracownik administracyjny w Biurze Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem
Pracownik administracyjny w Biurze Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem
Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
329 dni temu
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie poszukuje pracownika na stanowisko administracyjne w wymiarze pełnego etatu w Biurze Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem
Pracownik administracyjny w Biurze Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
czynności administracyjne, organizacyjne i sprawozdawcze;
Wymagania:
wykształcenie wyższe;
znajomość języka angielskiego;
komunikatywność, dbałość o szczegóły oraz zdolność do pracy w zespole;
umiejętność sprawnego organizowania pracy własnej i ustalania priorytetów;
umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie;
analityczny sposób myślenia;
zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa, komunikacja, obowiązkowość i terminowość;
dobra znajomość programów pakietu MS Office
Dodatkowym atutem kandydata będzie:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w uczelni lub w innej instytucji finansowanej publicznie;
doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z programów europejskich;
znajomość systemu SAP.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w najstarszej i najlepszej uczelni w kraju;
przyjazną atmosferę w zespole;
pracę na odpowiedzialnym stanowisku;
pakiet świadczeń socjalnych m.in. Karta Multisport, opieka medyczna, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, pożyczki na cele mieszkaniowe,
szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego;
stabilność zatrudnienia.
Informacje dodatkowe:
Oferujemy umowę o pracę na pełen etat na czas określony z perspektywą zatrudnienia na czas nieokreślony.
Pracuj z nami! bądź odpowiedzialny/a za administrowanie klubami fitness w wyznaczonym regionie Polski, kontroluj i weryfikuj merytorycznie dokumenty księgowe, analizuj faktury czynszowo-mediowe, współpracuj z dostawcami usług zewnętrznych, kontaktuj się z instytucjami i urzędami w zakresie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon) Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń; Wystawianie dokumentów sprzedażowych; Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Well FitnessKraków
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie przygotowanie wycen i kosztorysów inwestycji, ofertowych oraz kosztorysów na roboty dodatkowe /zamienne, przygotowanie i analiza ofert bieżącej dokumentacji fazy projektowej, wykonawczej i powykonawczej inwestycji, przygotowanie protokołów...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...