Zakres czynności: Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów; Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; Obsługa korespondencji wychodzącej z Oddziału; Rejestracje i odwzorowanie cyfrowe zwrotu...
Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
QBL Wojciech ŚliwkaGoleszów, ul. Przemysłowa 17
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
O pracy w naszej firmie: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim. Rozliczanie i...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Biuro Handlowe Ruda Trading International Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
3574 dni temu
Biuro Handlowe RUDA zostało założone w 1989 roku. Jest jednym z większych dystrybutorów maszyn i urządzeń dla budownictwa i górnictwa w Polsce. Od 2006 roku prowadzi również produkcję własnych urządzeń. W skład BH Ruda wchodzą następujące działy:
maszyny ciężkie dla kamieniołomów i budownictwa,
maszyny budowlane,
technologie bezwykopowe,
przeróbka drewna i utylizacja odpadów,
silniki wysokoprężne, kompletne napędy spalinowe,
sprężarki, osuszacze,
produkcja i remonty,
Pracownik administracyjny / Fakturzystka/ta
Miejsce pracy: Katowice
Obsługa połączeń telefonicznych,
Wystawianie faktur sprzedaży,
Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem Księgowości,
Obsługa urządzeń biurowych,
Obsługa spotkań biznesowych,
Dbanie o zaopatrzenie biura,
Odbiór, wysyłka i ewidencjonowanie korespondencji.
Prowadzenie recepcji,
Wsparcie administracyjne działów,
Koordynacja przepływu dokumentów i korespondencji,
Wykształcenie średnie lub wyższe,
Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy minimum 3 lata,
Dobra znajomość języka angielskiego ,
Dobra znajomość programu SAGE Symfonia Handel oraz pakietu MS Office
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
Komunikatywność,
Rzetelność,
Wysoka kultura osobista,
Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
Sumienność,
Stałą pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i osiągnięć
Zakres czynności: Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Oddziału i dekretowanie do poszczególnych wydziałów; Prowadzenie rejestracji korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów; Obsługa korespondencji wychodzącej z Oddziału; Rejestracje i odwzorowanie cyfrowe zwrotu...
Miejsce pracy: Katowice nr ref: CTO-ODS-KAT Opis zadań na stanowisku: Obsługa tematów związanych z dostępem do stacji bazowych Wysyłanie list stałych na obiekty Zgłaszanie wejść/prac na obiektach Programowanie i wydawanie kluczy dla firm podwykonawczych Opiniowanie umów w zakresie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 800 - 5 500 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
QBL Wojciech ŚliwkaGoleszów, ul. Przemysłowa 17
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
O pracy w naszej firmie: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim. Rozliczanie i...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich głównych zadań należeć będzie działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych w terenie, weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie materiałów do postępowań wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi, Opracowywanie materiałów przetargowych i przeprowadzenie postępowań w oparciu o instrukcję udzielania zamówień PKP S.A. na roboty budowlane i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...