Twój zakres obowiązków: praca w systemie rotacyjnym – dwa tygodnie w Holandii oraz tydzień w Krapkowicach (zakwaterowanie zapewnione wyłącznie za granicą) zamawianie, bieżąca kontrola, optymalne wykorzystanie, ewidencja i rozliczenia (faktury kosztowe, depozyty) mieszkań pracowniczych;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT (serwery, sieci, sprzęt komputerowy) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; Wsparcie techniczne użytkowników końcowych (helpdesk) Zarządzanie i monitorowanie systemów...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw dotyczących konserwacji i eksploatacji administrowanych urządzeń oraz cieków na terenie Nadzoru Wodnego, udział w przygotowaniu planów konserwacyjnych, inwestycyjnych i z zakresu usuwania szkód powodziowych, zgłaszanie...
Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie wszystkich spraw związanych z tokiem studiów studentów kierunku lekarskiego (III i IV rok) oraz kierunku technik dentystycznych, współpraca z Opiekunami lat, nauczycielami dydaktycznymi oraz jednostkami...
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...
Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim
Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim
Max Bau Sp. z o.o.
Opole, ul. Wrocławska 62
specjalista junior / mid / senior
pełny etat / część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
140 dni temu
MAX BAU to uznana firma budowlana z 10-letnim doświadczeniem, której głównym obszarem działania są roboty brukarskie, wodno-kanalizacyjne, sieci kablowe, światłowodowe oraz ciepłociągi. Realizujemy zlecenia w Polsce, ale przede wszystkim w Niemczech, gdzie jesteśmy największą polską firmą w branży wodno-kanalizacyjnej. Ogółem zatrudniamy ponad 250 fachowców. Cenimy sobie jakość pracy i profesjonalizm, dzięki którym z powodzeniem działamy na rodzimym i niemieckim rynku. Poszukujemy profesjonalistów. Zatrudniamy fachowców. A naszych ekspertów odpowiednio wynagradzamy i otaczamy szeroko pojętym wsparciem.
Poszukujemy pracownika administracji z bardzo dobrą znajomością j. niemieckiego, w stopniu komunikatywnym
Pracownik administracyjny do działu współpracy z językiem niemieckim
Miejsce pracy: opolskie / Opole, ul. Wrocławska 62
Obowiązki:
Sprawy administracyjne, kontakty telefoniczne z kontrahentami na terenie Niemiec.
Wyłączne miejsce pracy: Opole
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie.
Rzetelność i wytrwałość w wypełnianiu powierzonych obowiązków (pozyskiwanie przez telefon mieszkań dla pracowników na terenie Niemiec, inne prace administracyjne).
Operatywność i komunikatywność.
Mile widziana znajomość kadr i księgowości.
Oferujemy:
Umowę o pracę.
Wymiar czasu pracy pełny lub ½ etatu (do uzgodnienia).
Wysokie wynagrodzenie (dojazd do firmy).
Praca w stałym sympatycznym zespole w stabilnej firmie zatrudniającej ponad 250 osób.
MAX BAU to uznana firma budowlana z 10-letnim doświadczeniem, której głównym obszarem działania są roboty brukarskie, wodno-kanalizacyjne, sieci kablowe, światłowodowe oraz ciepłociągi. Realizujemy zlecenia w Polsce, ale przede wszystkim w Niemczech, gdzie jesteśmy największą polską firmą w branży wodno-kanalizacyjnej. Ogółem zatrudniamy ponad 250 fachowców. Cenimy sobie jakość pracy i profesjonalizm, dzięki którym z powodzeniem działamy na rodzimym i niemieckim rynku. Poszukujemy profesjonalistów. Zatrudniamy fachowców. A naszych ekspertów odpowiednio wynagradzamy i otaczamy szeroko pojętym wsparciem.
Twój zakres obowiązków: praca w systemie rotacyjnym – dwa tygodnie w Holandii oraz tydzień w Krapkowicach (zakwaterowanie zapewnione wyłącznie za granicą) zamawianie, bieżąca kontrola, optymalne wykorzystanie, ewidencja i rozliczenia (faktury kosztowe, depozyty) mieszkań pracowniczych;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT (serwery, sieci, sprzęt komputerowy) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; Wsparcie techniczne użytkowników końcowych (helpdesk) Zarządzanie i monitorowanie systemów...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw dotyczących konserwacji i eksploatacji administrowanych urządzeń oraz cieków na terenie Nadzoru Wodnego, udział w przygotowaniu planów konserwacyjnych, inwestycyjnych i z zakresu usuwania szkód powodziowych, zgłaszanie...
Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: prowadzenie wszystkich spraw związanych z tokiem studiów studentów kierunku lekarskiego (III i IV rok) oraz kierunku technik dentystycznych, współpraca z Opiekunami lat, nauczycielami dydaktycznymi oraz jednostkami...
Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...