Olikol Rail Energy jest firmą specjalizującą się w projektowaniu, przebudowie i budowie urządzeń sterowania ruchem kolejowym, teletechniki oraz sieci i urządzeń elektroenergetycznych. Wykonujemy modernizację w zakresie automatyki, teletechniki i elektroenergetyki infrastruktury kolejowej (stacje, szlaki, przejazdy kolejowe), budujemy linie zasilające średnich i niskich napięć. Posiadamy własne biuro projektowe oraz brygady wykonawcze. Realizujemy bardzo ciekawe i niszowe rozwiązania techniczne. Dajemy możliwości uzyskania bardzo unikatowego doświadczenia a co za tym idzie wzrostu wartości rynkowej w przyszłości.
Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Pracownik administracyjno-gospodarczy
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska:
- Obsługa magazynu, przyjmowanie i wydawanie towaru i środków BHP na potrzeby firmy i zgodnie z terminem realizowanych inwestycji.
- Dbanie o utrzymanie porządku w magazynie i na terenie firmy.
- Wykonywanie drobnych prac naprawczych i konserwacyjnych,
- Dokonywanie zakupów (środków czystości, artykułów biurowych, drobnych materiałów na potrzeby biura oraz budów),
- Obsługa floty samochodowej oraz bazy sprzętu w zakresie bieżącej eksploatacji.
- Współpraca z pracownikami działu logistyki oraz innymi oddziałami w ramach pełnionych obowiązków.
- Zapewnieniu wsparcia pracownikom działu w obowiązkach administracyjno- biurowych.
Wymagania:
- Wykształcenie: min. Średnie.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Zdolności planistyczne i analityczne.
- Umiejętność pracy pod presja czasu.
- Umiejętność efektywnego komunikowania się, współpracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.
- Rzetelność i samodzielność w działaniu.
- Znajomość zagadnień związanych z procesem budowlanym.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat.
- Pracę w stałych, ustalonych godzinach, 5 dni w tygodniu.
- Wsparcie ze strony przełożonego oraz członków zespołu.
- Pracę w młodym i ambitnym zespole.
- Niezbędne narzędzia do pracy.
- Przyjazną atmosferę pracy.