Najnowsze oferty pracy

  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Kompleksowe szkolenie wprowadzające (6 tygodni), zapewniające znajomość produktów i procedur. Obsługa przychodzących połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone. Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentowanie zgłoszeń...
  • Specjalista ds. dokumentacji jakościowej - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)      dziś wygasa
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik biurowy

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
  • Specjalista ds Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Fundacja "Środowisko Wybrzeża" Oddział w Szczecinie
Szczecin, C.H. Magnet
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
446 dni temu

Ogłoszenie numer: 8551149, z dnia 2023-10-05

Fundacja "Środowisko Wybrzeża" Oddział w Szczecinie

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Miejsce pracy: Szczecin, C.H. Magnet

 

Opis stanowiska

  • obsługa przesyłek, poczty przychodzącej i wychodzącej,
  • sporządzanie różnych pism i dokumentów,
  • dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów,
  • prowadzenie dokumentacji biura, w tym archiwizacja dokumentów,
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości,
  • administrowanie nieruchomością,
  • bieżący kontakt z najemcami,
  • podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,
  • odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji,
  • dbanie o zaopatrzenie biura w podstawowe materiały biurowe i spożywcze oraz inne rzeczy konieczne dla bieżącej działalności biura,
  • obsługa klientów przychodzących na spotkania,
  • kontakt telefoniczny z urzędami i innymi placówkami,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • wykonywanie innych poleceń przełożonego,

Wymagania

  • wykształcenie wyższe - preferowane ekonomia, administracja, finanse, marketing bądź podobne,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • znajomość pakietu Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętność organizacji pracy i determinacji w realizowaniu zadań,
  • skrupulatność i dokładność,
  • bardzo dobra komunikacja oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • gotowość do pracy na samodzielnym stanowisku w obsłudze sekretariatu,
  • wysoka kultura osobista,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • prawo jazdy kat. B - nie jest to warunek konieczny,

Oferujemy

  • umowa o pracę,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
  • pracę w podmiocie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stałe godziny pracy,
  • nowe wyzwania,
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Kompleksowe szkolenie wprowadzające (6 tygodni), zapewniające znajomość produktów i procedur. Obsługa przychodzących połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone. Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentowanie zgłoszeń...
  • Specjalista ds. dokumentacji jakościowej - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)      dziś wygasa
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik biurowy

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
  • Specjalista ds Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;