LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Zielona Góra
Nr ref.: 0024176
Zakres obowiązków:
- wspieranie w kwestiach administracyjnych m.in tworzenie dokumentacji (umowy, aneksy dla Klientów)
- wprowadzanie danych do systemu również Excell
- tworzenie pism oraz obsługa korespondencji wychodzącej
- Nadzór nad archiwizacją dokumentów.
Oczekiwania:
- znajomość pakietu MS Office w tym Excell - warunek konieczny
- znajomość obsługi urządzeń biurowych
- łatwość nawiązywania kontaktów
- odporność na stres
- wysoką kulturę osobistą
Oferta:
- pracę u jednego z liderów branży!
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
- stawkę godzinową 14,70 + premie uznaniowe
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia
- możliwość nawiązania długotrwałej współpracy z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku.
APLIKUJ
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.