Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal. Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych. Zarządzanie skrzynką mailową....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji medycznej, Obsługa systemów informatycznych oraz zewnętrznych aplikacji sprawozdawczych, Rozliczanie procedur medycznych pod kierunkiem bezpośredniego przełożonego, Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ, Prowadzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Kelly Services Poland Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
3112 dni temu
Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach IT, Finanse, Księgowość, Sprzedaż i Marketing, Call Center, Inżynieria. Kelly Services ponadto oferuje szereg usług, związanych z konsultingiem oraz outsourcingiem pracowniczym. Numer wpisu doagencji zatrudnienia: 593.
Dla jednego z naszych klientów, aktualnie poszukujemy zmotywowanych Kandydatów na stanowisko:
Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim
Lokalizacja: Poznań
Zakres obowiązków:
Obsługa kont dla klientów rynków zagranicznych
Wykonywanie transakcji finansowych oraz administracyjnych
Realizacja wewnętrznych projektów działu
Kontakt z Klientami oraz z oddziałami firmy za granicą
Wymagania:
Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
Wykształcenie wyższe
Samodzielność w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność analitycznego myślenia
Dobra znajomość pakietu MS Office
Gotowość do pracy w godzinach 13-22
Oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia
Pracę w firmie o globalnym zasięgu
Udział w międzynarodowych projektach i dodatkowych szkoleniach wewnętrznych
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal. Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych. Zarządzanie skrzynką mailową....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji medycznej, Obsługa systemów informatycznych oraz zewnętrznych aplikacji sprawozdawczych, Rozliczanie procedur medycznych pod kierunkiem bezpośredniego przełożonego, Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ, Prowadzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;