Ogłoszenie numer: 7782033, z dnia 2022-12-15
BALTRA SP. Z O.O.
BALTRA Spzoo jest niewielką firmą działającą w handlu zagranicznym a konkretnie w eksporcie produktów spożywczych.
Lokalizacja: 3 miesięczne wdrożenie ul. Żupnicza w okolicy dworca Warszawa Wschodnia, następnie praca zdalna lub hybrydowa z biurem w okolicy Skarbka z Gór (Białołęka, Marki, Targówek)
Pracownik administracyjno-biurowy ds. wsparcia działu eksportu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa korespondencji i dokumentacji handlowej, archiwizacja
- wystawianie faktur krajowych i unijnych
- przygotowywanie danych księgowych
- zestawienia, raporty, rozliczenia
- monitorowanie płatności
- rozwiązywanie nieprawidłowości handlowo-dokumentacyjnych
- rozsyłanie korespondencji
Wymagania
- wykształcenie: min. średnie
- doświadczenie: mile widziane na podobnym stanowisku
- wiek: nieważny
- języki obce: przynajmniej średni angielski lub włoski, umiejętność posługiwania się translatorami
- umiejętność szybkiej obsługi komputera, poczty email, internetu, pakietu Office: konieczna
- wiedza z zakresu księgowości/rachunkowości: mile widziana
- cechy charakteru: sumienność, skrupulatność, organizacja pracy
Oferujemy
- przyjemną atmosferę pracy
- pełny wymiar pracy
- dogodna lokalizacja: 3 miesięczne wdrożenie ul. Żupnicza w okolicy dworca Warszawa Wschodnia, następnie praca zdalna lub hybrydowa z biurem w okolicy Skarbka z Gór (Białołęka, Marki, Targówek)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.