CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Wsparcie jednego z działów: księgowość, administracja, HR, dział zamówień.
- Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu.
- Kontakt z klientami biznesowymi.
- Przygotowanie ewidencji wynagrodzeń, raportów, rejestrów.
- Aktywna współpraca z innymi działami i oddziałami w organizacji.
- Bardzo dobra znajomość jednego języka: niemiecki, francuski, niderlandzki, czeski, słowacki, portugalski, węgierski, fiński, duński oraz dobra znajomości języka angielskiego.
- Znajomości MS Office oraz Windows.
- Chęci rozwoju osobistego i gotowości do nauki.
- Doświadczenie mile widziane, lecz nie jest wymagane (różne poziomy stanowisk).
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie.
- Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, pakiet biletów do kina/teatrów, pakiety ubezpieczeń, pakiety emerytalne.
- Profesjonalne szkolenia wdrożeniowe oraz językowe.
- Możliwośc awansów – kreowania ścieżki kariery zawodowej.
- Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.