Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów; udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Główne obowiązki: wykonywanie, opracowywanie oraz analiza kalkulacji produkcji opakowań papierowych, aktualizowanie baz danych w zakresie kalkulacji, współpraca z działem realizacji zamówień, zakupów oraz z innymi działami firmy, archiwizacja sporządzonych kalkulacji.
Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: uczestnictwo we wstępnych negocjacjach handlowych w celu ewentualnego tworzenia lub weryfikacji planu ochrony fizycznej obiektu; kontrolowanie stanu zabezpieczenia obsługiwanych obiektów: odpowiedzialność za skuteczność i jakość wykonywanej pracy przez pracowników...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik administracji biurowej z j. niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
Poszukujemy specjalistów oraz osób bez doświadczenia lub chcących zmienić obszar zatrudnienia. Kluczowym kryterium branym pod uwagę podczas procesu rekrutacyjnego jest znajomość języków obcych. Obecnie poszukujemy pracownika do działu księgowości, HR lub Wsparcia Klienta/IT.
Oczekiwania:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny.
Dobra znajomość języka angielskiego.
Znajomości środowiska MS Office i Windows.
Doświadczenie w księgowości/HR/obsłudze Klienta/zakupach na będzie atutem.
Chęci rozwoju osobistego i gotowości do nauki.
Oferujemy:
Umowę o pracę oraz atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie.
Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, bilety do kina, pakiet ubezpieczeniowy, pakiet emerytalny.
Szkolenia wdrożeniowe, profesionalne i językowe.
Możliwość awansów – kreowania ścieżki kariery zawodowej.
Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów; udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Główne obowiązki: wykonywanie, opracowywanie oraz analiza kalkulacji produkcji opakowań papierowych, aktualizowanie baz danych w zakresie kalkulacji, współpraca z działem realizacji zamówień, zakupów oraz z innymi działami firmy, archiwizacja sporządzonych kalkulacji.
Zadania: Prowadzenie kalendarza i rejestru spraw sądowych; Wprowadzanie danych do systemów klientów; Kontakt z klientami kancelarii, sądami, czy organami administracji; Przygotowywanie raportów i zestawień; Praca z dokumentami (edycja, formatowanie dokumentów) Wsparcie administracyjne;...
Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, wykonywanie bieżącej pracy Biura Zarządu.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: uczestnictwo we wstępnych negocjacjach handlowych w celu ewentualnego tworzenia lub weryfikacji planu ochrony fizycznej obiektu; kontrolowanie stanu zabezpieczenia obsługiwanych obiektów: odpowiedzialność za skuteczność i jakość wykonywanej pracy przez pracowników...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: wsparcie pracowników działu handlowego w obszarze administracyjnym, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i dokumentacji technicznej, bieżąca obsługa biura (prace administracyjne, korespondencja, wystawianie faktur, zakupy itp.), współpraca z innymi działami w firmie.
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...