Ogłoszenie numer: 975542, z dnia 2016-02-11
Kompleks dwóch hoteli z 393 pokojami, 16 multimedialnymi salami konferencyjnymi oraz premium wellness SPA no. 5, działający pod markami z rodziny Hilton Worldwide w Krakowie - Doubletree by Hilton hotel Krakow & Convention Center oraz Hampton by Hilton Krakow, poszukują idealnego kandydata na stanowisko:
PR & Marketing Manager
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
O roli
Głównym celem tej pozycji jest opracowanie i wdrożenie rocznego planu marketingowego ściśle współpracując z działem sprzedaży oraz działami operacyjnymi hotelu i gastronomii, opartym na bezpośrednim raportowaniu do Dyrektora Sprzedaży i Marketingu.
Niektóre z Twoich głównych obowiązków:
Strategia
- Opracowanie, działanie, zarządzanie i pomiar rocznej strategii marketingowej, ściśle dopasowując się z rocznym budżetem marketingowym celem zapewnienia realizacji założeń biznesowych
Standardy wizualne
- Rozwój i zarządzanie standardów wizualnych według zaleceń marek Doubletree by Hilton oraz Hampton by Hilton
- Zarządzanie stronami internetowymi oraz monitoring raportów
Reklama i kampanie
- Rozwój i zarządzanie rocznym planem reklamowym, w ścisłej współpracy z Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu
- Nadzorowanie realizacji działań reklamowych oraz finalna akceptacja treści i layoutów. Archiwizacja materiałów marketingowych oraz reklamowych
Wydarzenia
- Rozwój i zarządzanie rocznym planem wydarzeń, w ścisłej współpracy ze sprzedażą, partnerami oraz mediami. Uczestniczenie we wszystkich wydarzeniach biznesowych, relacyjnych, wydarzeniach z mediami
Patronaty
- Opracowanie i wdrożenie rocznego planu sponsoringu spójnego z założeniami sprzedażowymi Hotelu
- Odpowiedzi na żądania sponsoringu ad hoc
Innowacja
- Wspieranie innowacji w dziale
- Burza mózgów nowych pomysłów dla planowanych kampaniach marketingowych i działań, które mogą być realizowane w całej operacji
Wymagania
O Tobie
- Aby być rozpatrywanym do tej roli musisz mieć wykształcenie wyższe, najlepiej w hospitality, marketingu, kulturoznawstwie, socjologii, psychologii sprzedaży
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w roli managera marketingu lub w połączeniu z eCommerce oraz sprzedaży
- Strategiczne myślenie, zorientowanie na wydajność, innowacyjność i kreatywność będą ważnymi atutami Twojej osobowości
- Dobre umiejętności prezentacji, doskonałe umiejętności interpersonalne oraz doskonała dbałość o szczegóły pozwoli Ci szybko odnaleźć się w naszej Organizacji
- Znajomość języka angielskiego wymagana na poziomie bardzo dobrym