Pomocniczy pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Magdalenka
praca stacjonarna
6 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Pomocniczy pracownik biurowy
Miejsce pracy: Magdalenka
Numer: StPr/24/2593
OBOWIĄZKI:
obsługa korespondencji mailowej i papierowej, kontakt z biurem tłumaczeń, drobne tłumaczenia nie wymagające tłumaczeń przysięgłych, obsługa terminarza spotkań, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy w Chinach, stały kontakt z przełożonym, przygotowywanie sprawozdań
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe
Język: chiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jabłonowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Czajewicza 2/4, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Agnieszka Prządka
224842648


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

CV

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
  • Specjalista ds. obsługi komunikacji masowej

    PKO Bank Polski   Warszawa, Wólczyńska 133    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole:realizujemy zadania związane z terminowym utrzymaniem ciągłości pracy wysokonakładowych urządzeń do druku korespondencji i ich kopertowania,przetwarzamy i przygotowujemy dokumenty do druku i automatycznego kopertowania dla Klientów Banku oraz Spółek z Grupy...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
  • Pracownik ds. Obsługi Zamówień

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
  • Pracownik Sekretariatu

    Staff Partners   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   35,00 zł brutto/godz.
    1 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
  • Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obowiązki: Obsługa systemu zamówień i monitorowanie ich realizacji; Weryfikacja i aktualizacja danych klientów oraz uhonorowanie warunków kontraktu; Informowanie klientów o stanie dostępności produktów; Prowadzenie korespondencji z klientami i wsparcie w rozwiązywaniu problemów;...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Zamówień

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku: Przechowywanie i zarządzanie zamówieniami w ramach systemu handlowego; Sprawdzanie wiarygodności danych klientów oraz skrupulatna analiza warunków handlowych; Zapewnienie klientom informacji o dostępności produktów; Komunikacja z klientami głównie przez telefon oraz...
  • Asystent / Asystentka działu handlowego

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...