Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

    WBS Sp. z o.o.   Sokołów Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla Klienta w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    KGL S.A.   Rzakta    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Nu Air Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Ul. Szyszkowa 20A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa wyznaczonych klientów w zakresie realizacji zamówień i udzielania informacji, Realizacja zamówień - dokonywanie ustaleń z klientem, wprowadzanie danych do systemu, informowanie klienta o statusie zamówienia, Obsługa zapytań ofertowych od klienta i...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy; Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Współpraca z...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. Obsługi Klienta Mazowieckie
Polish Speaking Customer Support Technician

Polish Speaking Customer Support Technician

SITEL Polska
mazowieckie
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1043 dni temu

Would you like to work for a multinational company in an international environment with colleagues and clients from all over the world in Budapest, the city that has been voted the second best city in Europe in 2015?

If your answer is yes, you have found the job you are looking for!

Polish Speaking Customer Support Technician
woj. mazowieckie
Nr ref.: d343

Your responsibilities will be the following:

  • As a Customer Support Representative you will be the first contact of the customers – handling incoming phone calls and emails
  • Handle end-user requests of the products
  • Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help about the product, understand and investigates root causes of customer inquiries
  • Keep the user informed and follow-up ongoing cases
  • Involve your customers – realise and understand their needs, provide positive experience for them, maintain and improve customer satisfaction level
  • Be proactive - identify deeper drivers of customer needs
  • Don’t be afraid of some administration - record all the cases to the client’s tool, follow up your answered calls and emails

Our desired candidate:

  • Fluent in Polish language and has conversational English language knowledge
  • Loves helping customers, communicates clearly, and has excellent problem solving skills
  • Has a strong customer service focus
  • If you have some experience in customer service that’s an advantage, but we will provide you with a professional training
  • Pays close attention to the details
  • Enjoys learning new things and develops – adopts changes easily and be flexible
  • Confident user of MS Office package

If you join us we offer you:

  • Coming from abroad? We help you with a relocation package
  • Competitive salary, bonuses, and cafeteria benefits
  • Possibility to work@home in HUNGARY
  • Stable and international company background
  • Multilingual environment, native colleagues from more than 25 nationalities
  • Become a member of a friendly team - a company culture where we respect our diverse and unified teams, where we are proud of our achievements
  • Participate in paid, professional training lead by our professional trainers
  • Feel the good vibe in our company events or team building activities (Fruit day, Chocolate day, office massage, Christmas party, Charity cookie fair, Women’s Day, Valentine’s day etc.)
  • Opportunity for personal development and learning - You can develop and grow within the company as a member of our career program
  • We ensure you central located fancy&modern office and casual dress code

 

 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

    WBS Sp. z o.o.   Sokołów Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla Klienta w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    KGL S.A.   Rzakta    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)
    1 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Nu Air Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Ul. Szyszkowa 20A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa wyznaczonych klientów w zakresie realizacji zamówień i udzielania informacji, Realizacja zamówień - dokonywanie ustaleń z klientem, wprowadzanie danych do systemu, informowanie klienta o statusie zamówienia, Obsługa zapytań ofertowych od klienta i...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy; Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych; Współpraca z...
  • German Customer Support agent

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Are you fluent in German and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw! ‍ Your Responsibilities: Communication with customers through online-chats, e-mails. Maintain prompt and empathetic attitude towards...