HR Navigator realizuje nieszablonowe i dopasowane do potrzeb Klienta usługi pracy tymczasowej, doradztwa personalnego oraz outsourcingu procesów w tym procesów kadrowo-płacowy.
HR Navigator to firma, która zrodziła się z pasji i chęci dzielenia się nią z innymi. Człowiek bez pasji, jest jak okręt, który nie wie dokąd zmierza. Pokażemy Ci kierunek na lepszą jakość pracy, bo praca i ludzie są dla nas najważniejszymi wartościami - są naszą pasją.
Dla naszego Klienta – luksusowego hotelu w samym sercu Krakowa, poszukujemy osób na stanowisko:
Pokojówka
Miejsce pracy: Kraków
OPIS STANOWISKA:
- porządkowanie i przygotowanie pokoi hotelowych dla gości,
- dbanie o czystość wyznaczonej przestrzeni hotelowej, zgodnie z wymogami i standardami hotelu,
- kontakt z gośćmi hotelowymi i dbanie o ich komfortowy pobyt w hotelu,
- rzetelne wykonywanie poleceń przełożonego.
WYMAGANIA:
- nienaganna prezencja,
- dyspozycyjność,
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym mile widziana,
- umiejętność organizacji własnej pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność i odpowiedzialność,
- doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
- posiadanie książeczki do badań sanitarno-epidemiologicznych mile widziane.
CO ZYSKASZ:
- pracę pełną wyzwań w profesjonalnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- stałe zatrudnienie + satysfakcjonujące premie,
- szereg benefitów socjalnych.