Podreferendarz

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3 dni temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Podreferendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 149671

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa,
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe w związku z weryfikacją stanu przygotowań do spotkań przed ich rozpoczęciem, udziałem w organizacji i uczestniczeniem w wydarzeniach towarzyszących, które rozpoczynają się po zakończeniu oficjalnego programu.

Zakres zadań

  • Przygotowuje, od strony organizacyjno-logistycznej, międzynarodowe spotkania o charakterze bilateralnym z udziałem przedstawicieli oraz członków kierownictwa departamentu lub kierownictwa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)
  • Przygotowuje od strony organizacyjno-logistycznej konferencje, seminaria, warsztaty i inne spotkania międzynarodowe organizowane przez departament
  • Opracowuje, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Finansów (MF), dokumenty (wystąpienia, materiały tezowo-informacyjne) do wykorzystania podczas spotkań międzynarodowych
  • Analizuje i gromadzi dane dotyczące zapotrzebowania na środki finansowe niezbędne do realizowania zadań wydziału
  • Sporządza protokoły i notatki służbowe ze spotkań organizowanych przez wydział lub departament
  • Koordynuje opracowywanie wkładów wydziału lub departamentu w związku z prośbami kierowanym przez inne jednostki organizacyjne KAS oraz MF w zakresie międzynarodowej współpracy celnej
  • Koordynuje w wydziale kwestie związane z archiwizacją dokumentacji, dostępem do informacji publicznej, udzielaniem informacji na zapytania i interpelacje parlamentarzystów; upubliczniania, we współpracy z komórką odpowiedzialną za komunikację i promocję KAS, informacje związane z merytorycznym zakresem działań wydziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikowanie się w stopniu podstawowym posługując się potocznie używanymi zwrotami i podstawowym słownictwem wraz z umiejętnością tworzenia korespondencji roboczej
  • Znajomość specyfiki funkcjonowania administracji celnych w środowisku międzynarodowym
  • Znajomość zasad funkcjonowania Unii Europejskiej i organizacji międzynarodowych
  • Znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego i organizacji spotkań międzynarodowych
  • Znajomość podstaw kierunków polskiej polityki zagranicznej
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • Znajomość raportowania działalności komórki organizacyjnej, w tym sporządzania raportów cyklicznych w predefiniowanej formie
  • Znajomość szacowania, planowania i dokumentowania wydatkowania środków finansowych pochodzących z budżetu państwa

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV w języku polskim (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Oświadczenie o niepełnieniu służby zawodowej ani niepracowaniu w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz. U. poz. 423)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-01 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy – 2025/050/DWK

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Referent ds. administracyjnych

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Dewajtis 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Jeżeli jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną, dobrze się czujesz w zadaniach wymagających dobrej organizacji, lubisz pracę z dokumentami i profesjonalnie obsługujesz interesantów, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę. Poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. administracyjnych w Centrum...
  • Specjalista w Wydziale Lecznictwa Szpitalnego w Departamencie Świadczeń Opieki Zdrowotnej

    Centrala NFZ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów, w tym przekazywanie pism do rozpatrzenia według kompetencji do innych jednostek organizacyjnych i instytucji zewnętrznych; koordynowanie spraw administracyjno - organizacyjnych Wydziału Lecznictwa...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych w I i II instancji oraz w trybach nadzwyczajnych, obsługę korespondencji i udzielanie wyjaśnień w prowadzonych sprawach, redagowanie projektów pism...
  • Asystent ds. Logistyki i Zachowania Ciągłości Produkcji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez monitorowanie planów, dostępności surowców, opakowań i półproduktów; Terminowe zgłaszanie wyrobów gotowych i rozliczanie produkcji zgodnie z procedurami jakościowymi; Prowadzenie dokumentacji spirytusowej i kontrola przepływu materiałów...
  • Specjalista ds. administracji magazynowej

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu informatycznego Koordynowanie obiegu dokumentacji magazynowej i jej prawidłowości Fakturowanie i inne zadania administracyjne Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem księgowym Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji (Dział Lokalizacji)

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  część etatu   3 500 - 4 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi działami firmy w zakresie egzekwowania zapisów umów, archiwizacja dokumentów) wsparcie w utrzymaniu portfela lokalizacji (sporządzanie umów/aneksów, renegocjacje) koordynacja poprawności...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Administracyjne zarządzanie działaniami w Pracowni Organizacji Służby Krwi. Weryfikacja danych i raportów rocznych dla jednostek służby krwi. Pomoc w przygotowywaniu umów dla publicznej służby krwi. Zarządzanie korespondencją, w tym z międzynarodowymi partnerami, w językach polskim i...
  • Specjalista ds. organizacji i administracji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Opracowywanie i weryfikacja przepisów dotyczących Centrum Realizacji Inwestycji; Nadzór nad wdrażaniem wytycznych inwestycyjnych w jednostce; Przygotowywanie, uzgadnianie oraz kontrola wdrażania przepisów wewnętrznych Centrum; Wdrażanie aktualnych przepisów prawa w działalności jednostki;
  • Specjalista ds. administracji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Efektywne zarządzanie pocztą wychodzącą i przyjmowanie korespondencji wpływającej, zapewnienie prawidłowego rejestru i obiegu dokumentów. Archiwizowanie dokumentacji oraz dostarczanie oryginałów pism na wniosek pracowników. Opracowywanie raportów zgodnie z obowiązującymi w Spółce...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    RETS Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379