Ogłoszenie numer: 2840531, z dnia 2019-12-09
DYREKTOR ZARZĄDU DRÓG MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w ZARZĄDZIE DRÓG MIASTA KRAKOWA, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków
Podinspektor / Inspektor / Specjalista w Dziale Uzgodnień
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 94 -19
Opis stanowiska
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- Wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe techniczne - budowlane, preferowane w specjalności: drogowej, kolejowej, inżynierii ruchu.
- Staż pracy:
- Podinspektor: minimum 1 rok przy wykształceniu średnim.
- Inspektor: minimum 1 rok przy wykształceniu wyższym, 3 lata przy wykształceniu średnim.
- Specjalista: minimum 2 lata przy wykształceniu wyższym, 3 lata przy wykształceniu średnim.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
- Ustawa o drogach publicznych.
- Ustawy prawo budowlane.
- Zarządzenie Nr 2103/2004 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 26 listopada 2004 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania „Standardów technicznych dla infrastruktury rowerowej Miasta Krakowa”.
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jaki powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
- Ustawy kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawy o pracownikach samorządowych.
- Ustawy o samorządzie gminnym. - Znajomość polskich norm dotyczących budownictwa w zakresie lokalizacji mediów.
- Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej.
- Znajomość struktury oraz statutu ZDMK w Krakowie.
- Znajomość obsługi komputera i programów z pakietu MS Office.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, bezstronność, odporność na stres i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność planowania i organizacji pracy.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Analiza wniosków o uzgodnienie projektów budowlanych zjazdów z dróg publicznych i dróg wewnętrznych.
- Analiza wniosków o wydanie warunków technicznych dla branży drogowej.
- Analiza wniosków o wydanie warunków technicznych dla branży torowej.
- Analiza wniosków o zaopiniowanie koncepcji rozwiązań technicznych dla branży drogowej.
- Analiza wniosków o uzgodnienie projektów budowlanych dla branży drogowej i branży torowej.
- Uczestnictwo w pracach ZKUPSUT-u (Zespół Koordynujący Usytuowanie Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu) UMK.
- Uczestnictwo w pracach zespołu zadaniowego ds. audytów rowerowych w Krakowie.
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania jednostek zarządzających mediami i wydziałów UMK.
- Wydawanie opinii w zakresie powierzonych zadań dla komórek merytorycznych ZDMK.
- Analizowanie wniosków o wydanie uzgodnień/opinii w zakresie lokalizacji uzbrojenia/infrastruktury technicznej w istniejącym pasie drogowym, w działkach stanowiących własność GMK, lokalizacji obiektów budowlanych względem pasa drogowego, lokalizacji ogrodzenia stałego od strony pasa drogowego i przygotowania projektu odpowiedzi.
4. Warunki pracy i płacy:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godz. tygodniowo, w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami.
- Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.
- Miejsce pracy: Kraków ul. Centralna 53.
- Opis stanowiska pracy:
- Praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej.
- Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Zarządu oraz praca w terenie. - Płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 3200 zł do 4100 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
5. Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy.
- Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia).
- Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawienia w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia.
- Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Dokumenty do pobrania: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=511&sub_dok_id=104362&nab_id=1998&MODE=nab&ACT=info
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.