Ogłoszenie numer: 8609604, z dnia 2023-11-07
DYREKTOR ZARZĄDU DRÓG MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w ZARZĄDZIE DRÓG MIASTA KRAKOWA, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków
Podinspektor / Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Uzgodnień
Miejsce pracy: Kraków, ul. Centralna 53
Nr Ref.: 37-23
Opis stanowiska
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- uzgadnianie projektów budowlanych infrastruktury technicznej lokalizowanej w pasie drogowym dróg publicznych,
- uzgadnianie projektów budowlanych budowy, przebudowy, rozbudowy i remontów torowisk tramwajowych,
- uzgadnianie projektów budowlanych oświetlenia ulicznego przebudowywanego i nowo realizowanego oraz iluminacji,
- uzgadnianie projektów budowlanych infrastruktury technicznej trakcji tramwajowej,
- opiniowanie dokumentacji projektowej w fazie koncepcyjnej budowy, przebudowy i rozbudowy dróg w zakresie branży elektroenergetycznej, teletechnicznej i torowej,
- wydawanie warunków technicznych dla oświetlenia ulicznego, sygnalizacji świetlnej infrastruktury technicznej trakcji tramwajowej,
- opiniowanie tras infrastruktury na działkach stanowiących własność GMK lub Skarbu Państwa o użytku innym niż „dr”,
- udział w posiedzeniach, naradach.
Wymagania
Wymagania niezbędne (formalne):
- spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
- wykształcenie wyższe techniczne o profilu drogowym, torowym, elektrycznym, transport lub planowanie przestrzenne,
- staż pracy:
- na stanowisko inspektora co najmniej 3 lata,
- na stanowisko starszego specjalisty co najmniej 3 lata.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- znajomość przepisów z zakresu:
- Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych;
- Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane;
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jaki powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego;
- Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym;
- znajomość polskich norm dotyczących budownictwa w zakresie lokalizacji mediów;
- znajomość struktury oraz statutu ZDMK w Krakowie;
- umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej;
- umiejętność formułowania pism;
- biegła znajomość obsługi programów z pakietu MS Office;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność prowadzenia rozmów ze stronami w kwestiach objętych zakresem działania danego stanowiska;
- posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, bezstronność, odporność na stres i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność planowania i organizacji pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
Oferujemy
Warunki pracy i płacy:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat;
- Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony,
- Miejsce pracy: Kraków ul. Centralna 53;
- Opis stanowiska pracy:
- praca w równoważnym systemie czasu pracy,
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Zarządu,
- Płaca zasadnicza w zależności od stażu:
- na stanowisku podinspektora od 4500 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;
- na stanowisku inspektora od 5000 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;
- na stanowisku specjalisty od 5500 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;
- na stanowisku starszego specjalisty od 6000 zł brutto + dodatek stażowy + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;
- Oferujemy: ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę, możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń, terminowo wypłacane wynagrodzenie.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy (link do pobrania) ;
- dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie,
- kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawienia w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
- podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych (link do pobrania),
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.