Ogłoszenie numer: 6686883, z dnia 2022-04-04
DYREKTOR
ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH
JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
( 26) Podinspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych - 2 etaty
Podinspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
Zakres zadań na stanowisku:
Do głównych zadań pracownika będzie należało:
- Przyjmowanie zgłoszeń awarii, usterek i potrzeb remontowych, dokonanie oceny pilności i sposobu ich wykonania. Zlecanie napraw i pilnowanie terminowości ich wykonania.
- Rozpatrywanie wniosków ustnych i pisemnych oraz kwalifikacja poszczególnych lokali i elementów ich wyposażenia do remontu, naprawy lub wymiany.
- Kontrola jakości usług świadczonych przez firmy porządkowe, remontowe, serwisowe-techniczne obsługujące nieruchomości, odpowiedzialność za właściwy stan techniczny oraz sanitarny budynków i ich otoczenia oraz estetykę.
- Odpowiedzialność za dokumentacje nieruchomości.
- Regularna lustracja nieruchomości.
- Prowadzenie rejestrów i wykazów zarządzanych nieruchomości, nadzór nad realizacja umów dot. obsługi nieruchomości i prowadzonej polityki mieszkaniowej.
Warunki pracy na stanowisku
- Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy
- Praca przy monitorze ekranowym.
- Częste wyjścia w teren z racji wymogów stanowiska pracy.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata stażu pracy ogólnego lub wyższe i co najmniej 4 lata stażu pracy ogólnego
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
- znajomość obsługi komputera,
- podstawowa znajomość przepisów regulujących zarządzanie nieruchomościami( Kodeks cywilny, Ustawa o własności lokali, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu Cywilnego)
Wymagania pożądane (mile widziane):
- Wykształcenie z zakresu budownictwa i/lub zarządzania nieruchomościami
- Doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub licencja zarządcy.
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
- List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Oświadczenie kandydata (poświadczone własnoręcznym podpisem) potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego
- Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach ( kursy, szkolenia), - Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,
- Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, poświadczone własnoręcznym podpisem,
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczam, ze udzielam zgody dobrowolnie oraz ze zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. poświadczone własnoręcznym podpisem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.