Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor ds. realizacji świadczeń w Dziale Realizacji Świadczeń i Analiz
w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola
m. st. Warszawy ul. J. Bema 91, 01-233 Warszawa
Termin składania dokumentacji do dnia 31.12.2021 r. do godz. 16.00
Numer referencyjny: 34/2021
- wprowadzanie do SI POMOST danych niezbędnych do realizacji przyznanych świadczeń,
- drukowanie projektów decyzji,
- prowadzenie analizy wydatkowania środków i przedstawianie wniosków,
- sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu zrealizowanych świadczeń,
- wydawanie i rejestrowanie zaświadczeń,
- obsługa świadczeń nienależnie pobranych,
- wykonywanie działań z zakresu realizacji świadczeń i organizowania pomocy w formie rzeczowej, w tym m.in.
- rejestrowanie i wydawanie pomocy rzeczowej,
- współpraca z NGO w zakresie wydawania pomocy rzeczowej,
- rejestrowanie skierowań do organizacji pozarządowych,
- analiza wykorzystania przez świadczeniobiorców skierowań.
Miejsce pracy:
Praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy ul. Bema 91 w Warszawie. Budynek wyposażony jest w podjazd. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy w głównej siedzibie Ośrodka przy ul. Bema 91. Praca w pokoju wieloosobowym. Wykonywanie czynności na stanowisku pracy związane jest z obsługą komputera, urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczanie się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Warunki zatrudnienia:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy niezwłocznie po zakończeniu konkursu. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej (zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie,
- minimum 2-letni staż pracy,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera w tym obsługa pakietu biurowego (MS Office / Libra Office – bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i programów do edycji dokumentów).
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- znajomość przepisów w zakresie kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o pomocy społecznej, w tym znajomość zagadnień z zakresu procedur związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych.
- wykształcenie wyższe na kierunkach społecznych (polityka społeczna, prawo administracyjne, socjologia, praca socjalna) lub ekonomicznych,
- staż w pomocy społecznej i/lub 1 rok stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej i/lub 1 rok stażu pracy na stanowisku urzędniczym,
- umiejętność statystycznej analizy danych,
- doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze klienta,
- biegła znajomość SI POMOST,
- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,
- szybkość i efektywność działania,
- zdolności analityczne,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- rzetelność, sumienność, samodzielność,
- komunikatywność,
- sumienność w realizacji zadań.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w innowacyjnej instytucji,
- pracę w życzliwym zespole, wsparcie kierownika,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego i udział w atrakcyjnych szkoleniach,
- wynagrodzenie zasadnicze: 4100,00 zł brutto,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
- dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
- możliwość przystąpienia do programu opieki medycznej (LUX MED),
- możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie (w ramach grupowego ubezpieczenia).