Ogłoszenie numer: 5170911, z dnia 2021-07-22
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
Podinspektor ds. Planowania w Wydziale Budżetu
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW: 1
PODSTAWOWE OBOWIĄZKI
Do podstawowych zadań należeć będzie:
- monitorowanie prawidłowości stosowania w procesie planowania, uchwalania i wykonywania budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej, zasad wynikających
z obowiązujących regulacji prawnych, w tym odnoszących się do planów finansowych jednostek organizacyjnych, - udział w przygotowywaniu projektów uchwał Rady Miasta Olsztyna i zarządzeń Prezydenta Olsztyna w przedmiocie planowania, uchwalania i realizacji budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej,
- udział w przygotowaniu założeń, procedur i instrukcji zapewniających prawidłowy przebieg procesów planowania, uchwalania i wykonywania budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej,
- udział w sporządzaniu informacji i analiz z zakresu budżetu miasta, wieloletniej prognozy finansowej oraz planów finansowych jednostek organizacyjnych, na potrzeby planowania, kontroli i zarządzania finansami miasta, w tym zarządzania długiem
- ustalanie i rekomendowanie rozwiązań merytorycznych w sprawach prowadzonych na stanowisku w zakresie wynikającym z przepisów prawa i obowiązujących procedur.
Wymagania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ)
- obywatelstwo polskie,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe z co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym w dziedzinie sektora finansów publicznych,
- znajomość ustaw:
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o samorządzie powiatowym, - znajomość podstawowych zagadnień makroekonomicznych,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów Word i Excel.
KWALIFIKACJE DODATKOWE
- dla kandydata z wykształceniem wyższym ekonomicznym - min. 6 miesięczny staż pracy zawodowej w jednostkach administracji publicznej na pokrewnym stanowisku lub min. 6 miesięczny staż absolwencki w jednostkach administracji publicznej (nie później niż przed upływem 3 lat od terminu złożenia dokumentów).
UMIEJĘTNOŚCI
- umiejętność pracy w sytuacjach trudnych, stresowych oraz pod presją czasu,
- komunikatywność,
- terminowość i dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- kultura osobista.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
- list motywacyjny
- skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego w dziedzinie sektora finansów publicznych - dla kandydata z wykształceniem wyższym,
- skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadkach ich posiadania) - dla kandydata z wykształceniem wyższym ekonomicznym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.