Płatny Staż 6.- miesięczny w Dział Marketingu Strategicznego
Miejsce pracy: Pieńków
Twój projekt będzie polegał na analizie trendów na rynku OTC (z uwzględnieniem trendów globalnych i lokalnych), bazując na różnorodnych źródłach danych. Twoje analizy przekujesz na rekomendacje dla Działów: Marketingu Operacyjnego, R&D i Rejestracji, które będziesz miał okazję samodzielnie zaprezentować w Organizacji, przy wsparciu Twojego Opiekuna. Rekomendacje te staną się podstawą do kreacji kandydatów na innowacyjne produkty Adamed, dzięki którym i Ty będziesz miał wpływ na to, jak wygląda rynek leków bez recepty w Polsce i wybranych krajach świata.
Poszukujemy osób które:
- Są studentami co najmniej po 6-tym semestrze kierunków takich jak: farmacja, biotechnologia, technologia biomedyczna, technologia chemiczna i pokrewne,
- Posiadają wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- Są ciekawe świata i chcą wiedzieć więcej,
- Są zorientowane na kwestionowanie status quo i poszukiwanie rozwiązań poprzez poszukiwanie szans, analizę benchmarków i innych studiów przypadku,
- Mają własne zdanie, które umieją uzasadnić,
- Chcą poznać, jak funkcjonuje rynek leków bez recepty i mieć realny wpływ na to, jak będzie on wyglądał w przyszłości.
Oferujemy:
- Umowę zlecenie w pełnym wymiarze godzin (40h tygodniowo)
- Wynagrodzenie 3 700 PLN brutto
- Możliwość poznania biznesu i zdobycia nowych kompetencji
Dodatkowo nauczysz się:
- Jak funkcjonuje rynek leków bez recepty (OTC),
- Jakie marki i produkty są „gwiazdami” ostatnich lat i co stoi za ich sukcesem,
- Dowiesz się, jak łączyć dane z różnych źródeł i dobierać argumenty by stanowiły one spójną historię,
- Nauczysz się przekonywać audytorium do swoich rekomendacji oraz jak budować opowieść w zależności od audytorium, by Twoje rekomendacje zostały przyjęte przez Organizację i wdrożone w życie,
- Dzięki zaangażowaniu w przygotowanie business case dla Zarządu, będziesz miał okazję pracować z wieloma działami w Firmie, ucząc się cross-funkcyjnej, co da Ci szerokie spojrzenie na funkcjonowanie Firmy.