Płatne Praktyki w Departamencie Doskonalenia Obsługi Klientów MŚP
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: PP/DDO/09/2016
Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
DO TWOJEGO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
- Sporządzanie raportów, analiza i wyciąganie wniosków
- Przygotowywanie profesjonalnych prezentacji tematycznych
- Przegląd strony internetowej BZWBK i stron intranetowych pod kątem możliwych modyfikacji
- Przygotowywanie materiałów wewnętrznych dla pracowników banku w zakresie finansowania firm
WYMAGANIA:
- Pomocna będzie podstawowa znajomość tematyki – otoczenie rynkowe firmy MŚP, potrzeby przedsiębiorców, analiza finansowa firmy
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel w stopniu zaawansowanym,
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Kreatywność, umiejętność poszukiwania niestandardowych rozwiązań
- Bardzo dobra organizacja pracy, skuteczność w działaniu, terminowość
- Samodzielność, zaradność
- Duże poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
- Wysoka kultura osobista, rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość
OFERUJEMY:
- Płatną praktykę w na okres 3 miesięcy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w jednym z największych Banków w Polsce
- Wsparcie merytoryczne Opiekuna