Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Konsultant Wsparcia Klienta ds. Oprogramowania HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów programu Symfonia HR (telefon, czat, email) Aktualizacja baz wiedzy i tworzenie dokumentacji; Przeprowadzanie i dokumentowanie testów aplikacji;
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Aplikacji HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia HR poprzez obsługę zgłoszeń telefonicznych, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji realizacja scenariuszy testowych i odtwarzanie przypadków testowych w aplikacji;
  • Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego HR

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
  • IT Solutions Engineer (Data Center Support)

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Młodszy Konsultant ds. Kadr i Płac

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Pomaganie użytkownikom oprogramowania Symfonia Kadry i Płace przez telefon, czat i email. Aktualizacja bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
  • Młodszy Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Produktów Kadrowo-Płacowych

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia Kadry i Płace - zgłoszenia telefoniczne, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji
  • Microsoft Azure Customer Success - AI (Senior Analyst with English)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
  • Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego Oprogramowania Kadrowo-Płacowego

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie klientów korzystających z oprogramowania: telefony, czat, email. Aktualizowanie bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
  • Inżynier ds. Serwisu Data Center

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Diagnozowanie i naprawa problemów klientów w terenie; Udzielanie konsultacji technicznych; Wykonywanie przeglądów serwisowych; Udział we wdrożeniach nowych systemów u klientów;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Warszawa
Platform Integration & Technical Support Engineer - Technical Support Team

Platform Integration & Technical Support Engineer - Technical Support Team

Lionbridge Poland Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2546 dni temu

Lionbridge is a leading provider of translation, online marketing, global content management and application testing solutions that ensure global brand consistency, local relevancy and technical usability across all touch points of the global customer lifecycle.

 

800 Brands Trust Lionbridge – leaders across industries partner with us to gain global market share.

 

In our Warsaw office we employ more than 600 specialists including Project Managers, Linguists, Engineers, DTP Specialists, Graphics, Web Developers and also subject matter experts, content developers and quality assurance professionals.

 

Currently we are looking for candidates interested in position of:

Platform Integration & Technical Support Engineer - Technical Support Team
Warszawa


Responsibilities:
  • Provides direct technical Level 2 support to technology users and platform integrators within Lionbridge. Escalation point from the Help Desk.
  • Works closely with development to make our software more intuitive and easier to support.
  • Updates and creates online knowledgebase articles to reduce support requests.
  • Creates temporary “work-around” for immediate customer issues where appropriate
  • Provides assistance, problem resolution, and training on tools and products to other technical support personnel
  • Involvement in company work groups who plan the direction of Customer Support work processes and procedures.
  • Works with Development to diagnose and debug issues in production.
  • Automates by creating tools/applications and processes to initiate change and drive the company towards faster more efficient end to end workflows.
  • Conduits of information to OPS on new Language Technology functionality/releases
Requirements:
  • Excellent verbal and communication skills.
  • Excellent analytical and troubling shooting skills.
  • Excellent customer service skills, including the ability to deal calmly, positively, and professionally in tense or elevated situations with upset or frustrated customers.
  • Ability to diagnose, troubleshoot, obtain results, and provide solutions for a broad range of technical problems.
  • Shows ability to dig into technical issues to identify route cause and derive impact 
  • Ability to identify issues reported when information is not clearly reported
  • Responsible to manage time effectively and work efficiently, both with and without direct supervision.
  • Complete overall knowledge of company applications, specific in depth knowledge on specific products.
  • Ability to understand the global corporate picture.
  • Focus towards and understanding of customer (internal and external) needs.
  • Mentor/Teacher others.
  • Excellent knowledge of how TW/TMS is used by OPS when working with LIOX Customer
Technical Requirements:
  • Excellent Knowledge with Lionbridge’s TMS and TW products
  • Coding skills (VBA/C#/etc) - Track record of automation delivery
  • Ability to create and deliver training materials
  • Expert knowledge of Excel and its integrations with data sources
  • Familiarity with SharePoint
  • Familiarity with Agile/TFS
  • Competency in at least one scripting language (eg Python)
  • Ability to understand SQL queries and create simple queries
  • Familiarity with Freeway/CTE a bonus
We offer:
  • Professional development opportunities in a multi-cultural environment
  • Access to the latest technological solutions
  • Cooperation in a creative team and nice atmosphere
We kindly request to include the following information in your applications:

"I hereby express my consent to process my personal data included in my job offer by Lionbridge Poland Sp. z o.o. or any other entity of the Lionbridge group for recruitment purposes and once the recruitment process is closed, I agree that Lionbridge Poland Sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw,02-231, ul. Jutrzenki 183 or any other entity of Lionbridge group places and processes my personal data in its database. I also express my consent to sending my personal data to third parties within the Lionbridge group pursuant to the Personal Data Protection Act of 29th August 1997 (Journal of Laws of 2002, No. 101, position 926 as amended).”

We also inform all potential candidates that we will contact only selected applicants.

www.lionbridge.com
 

Podobne oferty

  • Młodszy Konsultant Wsparcia Klienta ds. Oprogramowania HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów programu Symfonia HR (telefon, czat, email) Aktualizacja baz wiedzy i tworzenie dokumentacji; Przeprowadzanie i dokumentowanie testów aplikacji;
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Aplikacji HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia HR poprzez obsługę zgłoszeń telefonicznych, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji realizacja scenariuszy testowych i odtwarzanie przypadków testowych w aplikacji;
  • Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego HR

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
  • IT Solutions Engineer (Data Center Support)

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Młodszy Konsultant ds. Kadr i Płac

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Pomaganie użytkownikom oprogramowania Symfonia Kadry i Płace przez telefon, czat i email. Aktualizacja bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
  • Młodszy Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Produktów Kadrowo-Płacowych

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia Kadry i Płace - zgłoszenia telefoniczne, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji
  • Microsoft Azure Customer Success - AI (Senior Analyst with English)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
  • Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego Oprogramowania Kadrowo-Płacowego

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie klientów korzystających z oprogramowania: telefony, czat, email. Aktualizowanie bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
  • Inżynier ds. Serwisu Data Center

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Diagnozowanie i naprawa problemów klientów w terenie; Udzielanie konsultacji technicznych; Wykonywanie przeglądów serwisowych; Udział we wdrożeniach nowych systemów u klientów;