Philips to globalna korporacja skoncentrowana na poprawie życia ludzkiego poprzez wprowadzanie znaczących innowacji. W Polsce koncern zatrudnia blisko 6 tys. pracowników w 4 zakładach produkcyjnych oraz organizacji marketingowo – sprzedażowej. Dzięki ponad 90-letniej historii obecności w naszym kraju, marka Philips cieszy się uznaniem klientów, partnerów i współpracowników.
Do zakładu w Philips Lighting Poland Sp. z o.o., poszukujemy kandydatów na stanowisko Planisty Komponentów (Procurement Planner) odpowiedzialnego za pozyskiwanie komponentów w ramach działu Supply Chain.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
-
Kreowanie oraz monitorowanie realizacji zamówień.
-
Zarządzanie zapasem komponentów.
-
Zapewnienie prawidłowości obiegu dokumentów wysyłkowych i informacji.
-
Współpraca z planistami produkcyjnymi, Działem Zakupów, Rozwoju, Jakości i Global Components Management.
-
Raportowanie wskaźników logistycznych.
-
Podejmowanie działań korygujących.
-
Uczestnictwo i prowadzenie wszelkich działań optymalizujących proces realizacji zamówień.
Nasze wymagania:
-
Wyższe wykształcenie.
-
Umiejętności analityczne.
-
Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów w dynamicznym środowisku pracy.
-
Umiejętność obsługi systemu SAP oraz MS Office (w szczególności Excel).
-
Dobra znajomość języka angielskiego (komunikatywność w mowie i piśmie).
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane.
Oferujemy:
- Prace w międzynarodowej organizacji.
- Kartę Benefit Multisport
- Zniżkę na firmowe produkty zakupione w sklepie pracowniczym.
- Dostęp do szkoleń.
- Pakiet relokacyjny.