Zadania:
Jako planista/ekspert w dziedzinie prognozowania i zarządzania popytem będziesz przekładać zachowania rynkowe i popytowe na wymagania dotyczące wydajności dla naszych dostawców i sieci produkcyjnej.
- Tworzenie planów właściwości dla przydzielonego widma poprzez analizę portfela zamówień i profili popytu, rozpoznawanie zmian i wdrażanie ich w planowaniu poboru dla konkretnego sprzętu, uzupełnionym wglądem w zmiany rynku i popytu
- Stosowanie prawidłowych modeli prognostycznych podczas rozruchu i wyczerpywania produktów oraz w fazie produkcji seryjnej, zapewniając w ten sposób wysokiej jakości prognozę popytu
- Odpowiedzialność za utrzymanie i optymalizację podstawowych danych prognostycznych
- Analizowanie krytycznych części prognozy popytu i możliwości dostawców w celu oceny sytuacji w zakresie zakupów i gospodarki materiałowej
- Stworzenie niezbędnych warunków dla stabilnej produkcji i terminowej dostawy naszych pojazdów do klientów
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego poziom C1
- Preferowany, ale nie obowiązkowy, poziom języka niemieckiego C1
- Ukończone studia na kierunku ekonomia, inżynieria przemysłowa, informatyka biznesowa, logistyka lub kwalifikacje porównywalne
- Dogłębna wiedza na temat planowania popytu, metod prognozowania i zarządzania wydajnością
- Zrozumienie zmian rynku i popytu, a także ich wpływu na profile zapotrzebowania specyficzne dla sprzętu
- Dobre zrozumienie produktów klienta
- Doświadczenie w praktycznym zastosowaniu narzędzi analizy statystycznej i modeli prognostycznych
- Silne umiejętności komunikacyjne umożliwiające skuteczną interakcję z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zarówno w środowisku krajowym, jak i międzynarodowym.
- Gotowość do wyjazdów służbowych
Oferta:
- Praca w międzynarodowym środowisku o stabilnej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie + premia
- Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy
- Możliwość uczestnictwa w międzynarodowy projektach
- Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie studiów/ kursów językowych, dofinansowanie posiłków i wiele innych
- Praca w systemie hybrydowym
Oferta dotyczy pracy stałej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.