Admarket sp. z o.o. jest zajmującą się kompleksową obsługą marketingową. Swoją uwagę skupiamy głównie na marketingu B2B, jednak realizujemy także projekty dla klientów działających B2C. Wyróżnia nas model działania - całkowicie efektywnościowy i realne podejście do marketingu jako narzędzia w osiągnięciu biznesowych sukcesów.
Do naszego zespołu poszukujemy 1 lub 2 osób których głównym zadaniem będzie kompleksowa realizacja projektów. Poszukujemy zatem:
- Znasz przynajmniej podstawy email marketingu (tworzenie mailingów, newsletterów, wysyłka w systemach)
- Potrafisz obsługiwać systemy Adwords, Facebook Ads, Linkedin Ads (lub inne systemy zakupu reklamy RTB)
- Umiesz analizować dane i wyciągać wnioski, najlepiej ze wsparciem google Analytics
- Znasz dowolny program do tworzenia grafiki (Canva również się liczy)
- Znasz podstawy HTML, CSS (tak aby umieć zaprojektować landingpage)
- Kontakt z klientem Cię nie przeraża
- Jesteś kreatywny/a i umiesz obronić swój pomysł
- Uwielbiasz zarządzać czasem i zasobami (w tym swoimi)
- Lubisz uczyć się nowych rzeczy, a internet i social media to Twój chleb powszedni
- Znasz pojęcia CPC, CPL, CPM, OR, CTR, Konwersja i umiesz je policzyć
- Znasz język angielski
Jeśli na większość odpowiedziałeś/aś „TAK” to aplikuj jak najszybciej i dołącz do naszego zespołu!
Twoim głównym zadaniem będzie realizacja zleconych projektów „od a do z” czyli od briefu aż do końcowego raportu. Często będzie to wymagało: wymyślenia koncepcji, przygotowania kreacji, zakupu usług zewnętrznych, kontaktu z klientem i optymalizacji kampanii.
- możliwość rozwoju i nauki nowych rzeczy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- młody zespół, który zawsze chętnie służy pomocą
- kawę bez ograniczeń i owoce w każdy wtorek i czwartek
- elastyczne godziny pracy i dobrą atmosferę