Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.
Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 1100 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.
Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 26 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.
Aktualnie, w związku z bardzo szybkim rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:
- Kreowanie strategii długo i krótkoterminowej w zakresie performance i trade marketingu
- Tworzenie, nadzór i realizacja strategii działań performance (m.in. PPC, SEO, e-mail marketing)
- Nadzór nas realizacją budżetu marketingowego – pozyskiwanie budżetów, negocjowanie warunków, harmonogramowanie
- Śledzenie trendów w marketingu internetowym i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie sprzedaży produktów w Internecie
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych, zachowań Klienta oraz działań konkurencji
- Analiza efektywności prowadzonych działań, realizacja KPI, raportowanie
- Motywowanie i inspirowanie podległego zespołu specjalistów
-
Gotowość do podjęcia pracy 4 dni w tygodniu na terenie Częstochowy
- Doświadczenie zawodowe poparte wynikami pracy na stanowisku managerskim w obszarze marketingu online
- Znajomość Google Analytics, Google adwords, adwords Edytor
- Znajomość narzędzi do realizacji e-mail marketingu i automatyzacji marketingu
- Praktyczna wiedza z zakresu skutecznego budowania wizerunku firmy w Internecie
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Wyczucie i zmysł marketingowy
- Umiejętność realizacji wielu zadań i projektów jednocześnie, dokładność i wysoka jakość pracy
- Kreatywność, pomysłowość i dynamizm w działaniu
- Zorientowanie na realizację celów w wyznaczonym czasie
- Wsparcie w procesie relokacji
- Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokich standardach
- Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
- Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji