HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Payroll Officer
Miejsce pracy: Opole
Nr ref.: 1112134
Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w okolicach Brzegu, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Płac.
Do obowiązków Specjalisty ds. płac będzie należeć współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie nadzorowania procesów płacowych, kontrolowanie dokumentacji związanej z naliczaniem wynagrodzeń, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, analiz, raportów oraz dokumentacji. Ponadto do obowiązków Specjalista ds. płac będzie należeć współpraca we wdrażaniu narzędzi IT do obsługi procesów kadrowo-księgowych, obsługa systemu benefitów pracowniczych oraz zapewnienie wysokich standardów obsługi klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych.
Od kandydatów oczekuje się kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenia w obsłudze programów kadrowo-płacowych klasy ERP oraz znajomości pakietu MS Office. Idealny kandydat musi wykazywać się bardzo dobrą znajomością przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz znajomością języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Nasz klient oferuje pracę w miłej atmosferze, w dynamicznej i stale rozwijającej się firmie - gdzie nie zabraknie możliwości wykazania się i poszerzania swoich kompetencji, a także pakiet świadczeń pracowniczych.
Do obowiązków Specjalisty ds. płac będzie należeć współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie nadzorowania procesów płacowych, kontrolowanie dokumentacji związanej z naliczaniem wynagrodzeń, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, analiz, raportów oraz dokumentacji. Ponadto do obowiązków Specjalista ds. płac będzie należeć współpraca we wdrażaniu narzędzi IT do obsługi procesów kadrowo-księgowych, obsługa systemu benefitów pracowniczych oraz zapewnienie wysokich standardów obsługi klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych.
Od kandydatów oczekuje się kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenia w obsłudze programów kadrowo-płacowych klasy ERP oraz znajomości pakietu MS Office. Idealny kandydat musi wykazywać się bardzo dobrą znajomością przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz znajomością języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Nasz klient oferuje pracę w miłej atmosferze, w dynamicznej i stale rozwijającej się firmie - gdzie nie zabraknie możliwości wykazania się i poszerzania swoich kompetencji, a także pakiet świadczeń pracowniczych.