Najnowsze oferty pracy

  • Handlowiec z j. niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie połączeniami przychodzącymi; Aktywna sprzedaż i przygotowanie ofert; Wprowadzanie informacji do bazy danych;
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca Klienta z j. czeskim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   35,00 - 45,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku CZESKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Specjalista / Specjalistka ds telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Sportstech Brands Holding GmbH   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro.de   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    7 tysięcy złotych brutto/miesiąc – pełny etat, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim; praca z komputerem i obsługa programów tj. komunikatory.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twoim zakresem obowiązków będzie: Telefoniczna obsługa zgłoszeń od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Kontrola poprawności implementacji rozwiązań. Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami....
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
  • Handlowiec z j. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie połączeniami przychodzącymi; Aktywna sprzedaż i przygotowanie ofert; Wprowadzanie informacji do bazy danych;
Zobacz więcej ofert pracy

Payroll Helpdesk Associate

IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
1983 dni temu

 

 

IBM BTO BCS in Cracow is one of the leading international companies providing business process support services. In our center we are providing accounting and financial services to foreign customers in three core processes: Accounts Payables, Accounts Receivable and General Ledger.

 

Payroll Helpdesk Associate

 

 

Work location: Poland, Cracow

 

 

Scope of responsibilities
  • daily handling and resolution of Tier 1 query tickets raised by customers’ employees, stakeholders as well as by the external parties (PSP)
  • ensuring that tickets are resolved or re-addressed promptly
  • ensuring high quality of customer service in the fields of timeliness and communication
  • actively supporting any continuous improvement activities or other process and/or tools improvements;
  • if required acting as back up for team members and/or additional functions as assigned by supervisor
  • ensuring the achievement of payroll targets as defined by supervisor, manager and contractual SLAs
  • performing required administrative tasks including but not limited to assisting in audits, submitting data on work time and attendance, following internal procedures.
 Required skills and abilities
  • fluent English
  • exceptional communication skills
  • relevant professional experience (at least 6 months preferably in customer service in international environment)
  • professional and patient attitude
  • ability to organize own work to meet tight deadlines
  • accuracy and attention to details
  • problem solving skills
  • Quick learner with a desire for continuous improvement
  • Customer-oriented; ability to turn frustrated customers into happy customers
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Handlowiec z j. niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie połączeniami przychodzącymi; Aktywna sprzedaż i przygotowanie ofert; Wprowadzanie informacji do bazy danych;
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca Klienta z j. czeskim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   35,00 - 45,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku CZESKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Specjalista / Specjalistka ds telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Sportstech Brands Holding GmbH   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro.de   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    7 tysięcy złotych brutto/miesiąc – pełny etat, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim; praca z komputerem i obsługa programów tj. komunikatory.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twoim zakresem obowiązków będzie: Telefoniczna obsługa zgłoszeń od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Kontrola poprawności implementacji rozwiązań. Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami....
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
  • Handlowiec z j. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zarządzanie połączeniami przychodzącymi; Aktywna sprzedaż i przygotowanie ofert; Wprowadzanie informacji do bazy danych;