specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) / asystent kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
Do twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie pracowników Zespołu Administracji Kontraktami, Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o warunkach umowy oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów Biznesowych, Telefoniczna obsługa Klientów...
Czym będziesz się zajmować? Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Jesteśmy międzynarodową firmą consultingową, specjalizująca się w profesjonalnych usługach z zakresu księgowości, payroll, IT, doradztwa personalnego oraz biznesowego. Naszymi klientami są głównie międzynarodowe firmy z różnych branż, zwracające się do nas z uwagi na wysoki standard świadczonych usług.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Payroll Assistant
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych
Przygotowywanie umów o pracę/ dzieło/ zlecenie/ aneksów
Przygotowywanie świadectw pracy
Rejestrowanie/ wyrejestrowywanie pracowników oraz ich członków rodziny z ZUS
Przygotowanie druków RP-7, Z-3, zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników
Tworzenie i sprawdzanie raportów na potrzeby klienta
Generowanie deklaracji ZUS, PIT i PFRON
Wymagania:
Biegła obsługa programu Płatnik
Znajomość programu Excel
Chęć rozwoju zawodowego w obszarze kadr i płac
Znajomość języka angielskiego
Znajomość programu Comarch Optima będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji w centrum Warszawy
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
specjalista (mid) / asystent kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
asystent umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
asystent umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
Do twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie pracowników Zespołu Administracji Kontraktami, Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o warunkach umowy oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów Biznesowych, Telefoniczna obsługa Klientów...
Czym będziesz się zajmować? Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...