Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Wydziale Planowania i Kontrolingu

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kraków, Ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
  • Senior Technical Accounting Administrator (with Dutch)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Senior Technical Accounting Administrator (with Italian)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Senior Technical Accounting Analyst with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
  • Technical Accounting Analyst (with Dutch)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Technical Accounting Analyst (with Italian)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Kontroler finansowy / Analityk finansowy/ Specjalista ds. kredytów (k/m)

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Wrocław
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
  • Stażysta w zespole budżetowania nieruchomości

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie
    1 dni
    W naszym zespole na co dzień: pomagasz zarządzać kosztami utrzymania i wynajmu majątku trwałego, pomagasz opiniować wnioski kosztowe monitorujemy koszty działalności bieżącej, wspierasz rozliczanie kosztu usług świadczonych w administracji. To stanowisko może być Twoje, jeśli:...
  • Specjalista ds. kontrolingu zarządczego

    UNIBEP S.A.   Bielsk Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: budowanie w oparciu o VBA szeregu modeli analitycznych wspierających podejmowanie decyzji zarządczych, budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie, udział w projektowaniu i zarządzaniu systemem zbierania informacji wewnętrznej i zewnętrznej,...
  • Analityk Finansowy

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
Zobacz więcej ofert pracy

Payroll Analyst

IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2340 dni temu

 

 

IBM BTO BCS in Cracow is one of the leading international companies providing business process support services. In our center we are providing accounting and financial services to foreign customers in three core processes: Accounts Payables, Accounts Receivable and General Ledger.

 

 

Payroll Analyst

Work location: Cracow

 

Payroll Operations:
  • Delivering the highest quality of service in payroll operations by executing all activities in compliance with existing procedures and customer requirements
  • Ensuring the timeliness of payroll processing (sending inputs to payroll services providers, approving payrolls and requesting uploads and payments’ releases)
  • Carrying out the validation of payroll inputs and the reconciliation of output files
  • Communicating any risks to payroll process or deadlines in accordance with escalation paths
  • Interacting with employees, client or third party providers to process payroll data and ensure the correct and timely pay
  • Timely and accurate reporting of the status of payroll cycle
  • Initiating and actively supporting any continuous improvement activities or other process and/or tools improvements
Payroll Customer Service:
  • Delivering the highest quality of service in helpdesk area by proper interaction and engagement, accuracy of provided information, timely resolution and overall management of queries from the customer’s employees, the customer or third parties
  • Actively taking part in any activities focused on continuous improvement of customer service
  • Executing all activities in compliance with existing procedures
II. Skills and abilities
  • Previous experience in payroll or finance operations (at least 1-2 years on independent position) or in a role which allowed to learn and become enthusiastic about process and helpdesk work
  • Curiosity and need to understand both the details and the context
  • Quick learner with with a desire for continuous improvement
  • Sense of ownership of assigned tasks
  • Fluent command of English that enables clear and concise communication
  • Excellent organization and management of own work
  • Accuracy and attention to details
  • Ability to cope with different situations, different requirements, uncertainty and pressure of time
  • Attitude to view problems as issues to be solved rather than obstacles
  • Good knowledge and practice in using MS Office, in particular MS Excel
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Wydziale Planowania i Kontrolingu

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Kraków, Ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
  • Senior Technical Accounting Administrator (with Dutch)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Senior Technical Accounting Administrator (with Italian)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Senior Technical Accounting Analyst with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
  • Technical Accounting Analyst (with Dutch)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Technical Accounting Analyst (with Italian)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Kontroler finansowy / Analityk finansowy/ Specjalista ds. kredytów (k/m)

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Wrocław
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
  • Stażysta w zespole budżetowania nieruchomości

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie
    1 dni
    W naszym zespole na co dzień: pomagasz zarządzać kosztami utrzymania i wynajmu majątku trwałego, pomagasz opiniować wnioski kosztowe monitorujemy koszty działalności bieżącej, wspierasz rozliczanie kosztu usług świadczonych w administracji. To stanowisko może być Twoje, jeśli:...
  • Specjalista ds. kontrolingu zarządczego

    UNIBEP S.A.   Bielsk Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: budowanie w oparciu o VBA szeregu modeli analitycznych wspierających podejmowanie decyzji zarządczych, budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie, udział w projektowaniu i zarządzaniu systemem zbierania informacji wewnętrznej i zewnętrznej,...
  • Analityk Finansowy

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...