Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Payroll Analyst - Specjalista ds. płac
Praca Stała
Miejsce pracy: Łódź
Zadania:
- Prowadzenie obsługi płacowej pracowników zatrudnionych w Polsce oraz innych krajach
- Ewidencja czasu pracy prowadzona w systemie elektronicznym
- Zbieranie, weryfikowanie oraz przesyłanie do firmy zewnętrznej dokumentacji płacowej
- Weryfikacja poprawności naliczeń na listach płac
- Weryfikacja deklaracji ZUS, PFRON, PIT
- Raportowanie na potrzeby klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- Udział w audytach wewnętrznych oraz kontrolach przeprowadzanych przez zewnętrzne instytucje (ZUS, US, PIP)
- Bieżące wsparcie pracowników w zakresie problematyki płacowo/kadrowej.
- Weryfikacja świadczeń z ZFŚS
- Współpraca z firmami outsourcingowymi
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość programów MS Office( szczególnie Excel)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane
- Samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie w pracy z programami ewidencji czasu pracy oraz kadrowo-płacowymi
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych oraz związanych z ZFŚS
- Wyższe wykształcenie
- Otwartość na zmiany oraz umiejętność budowania dobrych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Zainteresowanie pracą na umowę -zastępstwo
- Umowa o pracę tymczasową
- Szkolenia wewnętrzne w zakresie czasu pracy oraz płac
- Praca w międzynarodowej organizacji
- Udział w projektach dotyczących fabryki zlokalizowanej w Łodzi oraz międzynarodowych