Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Payroll Administrator
Job location: Wrocław
Nr ref.: 5-26-47034/PC
Grafton recruitment is looking for Payroll Administrator
Responsibilities:
Responsibilities:
- Monthly calculation of the salaries in terms of employer’s agreements
- Maintaining and performing payroll/time tracking transactions
- Creating daily/weekly/monthly/periodic reports required in the process
- Giving an active support in answering all payroll issues and queries via phone, e-mail or other tools)
- Preparing timely yearly/quarterly declarationss
Requirements:
- Bachelor or Master degree with a focus in finance or human resources recommended or equivalent experience
- 1+ years of experience in Payroll and/or HR and/or Finance
- Good level of English language
- Proficient knowledge of MS Office (preferable knowledge of Outlook, Excel)
- Care for details
- Developed team work skills, communication skills
Benefits:
- Employment contract for full-time job based on temporary contract
- Possibility to gain new professional experience
- Work with multicultural environment
- Benefit package
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".