ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Pay Support Consultant
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- wsparcie techniczne, raportowanie, gromadzenie wymagań GUI produktów
- monitorowanie bramki płatności Klienta w celu wykonania transakcji płatniczej
- monitorowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
- podejmowanie działań administracyjnych w celu wdrożenia, zmiany lub usunięcia reguł biznesowych lub kontroli bezpieczeństwa
- ponowne uruchamianie natychmiastowych powiadomień o płatnościach (IPN) dla transakcji PayPal
- anulowanie transakcji o nieznanym stanie w PAM
- monitorowanie powodzenia przesyłania plików PSP lub ręczne ładowanie zgodnie z wymaganiami
- monitorowanie równoważenia GMS do zapłaty
Wymagania:
- umiejętność rozumienia, tworzenia i manipulowania złożonymi zestawami reguł w oparciu o parametry systemu i zachowanie produktu
- silna znajomość systemów technicznych, administrowanie bazami danych
- umiejętność rozumienia i dokumentowania potrzeb biznesowych
- zdolność do wielozadaniowości i samodzielnego ustalania priorytetów, aby zminimalizować zakłócenia w obsłudze użytkownika
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń