Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik administracyjny w Dziale Księgowości i Rozliczeń

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Księgowy / Księgowa

    Infakt Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
  • Treasury Specialist

    JTI GBS   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
  • Samodzielny księgowy – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Od kandydatów oczekujemy: min. 2-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku. doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość,...
  • Główny księgowy – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku; doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość, rzetelność i...
  • Referent ds. księgowych – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
  • Specjalista ds. kontrolingu

    STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
  • Technical Accounting Process Lead with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...
  • Senior Technical Accounting Analyst with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
  • Kontroler finansowy kontraktu

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Księgowy Kraków
OTC Accountant with English

OTC Accountant with English

Accenture Sp. z o. o.
Kraków
praca stacjonarna
2264 dni temu

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries and all business functions—underpinned by the world’s largest delivery network—Accenture works at the intersection of business and technology to help clients improve their performance and create sustainable value for their stakeholders. With more than 375,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture drives innovation to improve the way the world works and lives. Visit us at http://www.accenture.com/.

 

Accenture Operations is one of Accenture key capabilities dedicated to work on outsourcing engagements. These are long-term partnerships with clients for whom we manage and provide increasingly specialized business operations, such as finance and accounting, IT, applications development and maintenance, helpdesk services, and HR. We not only maintain key business functions for clients, we constantly seek to improve them to help our clients move ahead of the competition.


OTC Accountant with English

Workplace: Kraków

Nr Ref.: 00536496

Job responsibilities
  • Work with the team on grey area cases and develop best review practices;
  • Develop and maintain knowledge of client specific business environment;
  • Develop and maintain an understanding of customer Service Level Agreements and department's/product's key performance requirements;
  • Develop and maintain product knowledge, industry knowledge, and business and professional skills by participating in continuous training;
  • Shares information required for the team to be successful;
  • Demonstrate understanding of the client’s business needs or market and maintains high satisfaction ratings;
  • Develop and maintain knowledge of order entry, incident management and knowledge management tools, client information systems, and service desk procedures;
  • Develop best practices and provide new solutions daily tasks;
  • Seek opportunities to improve knowledge, skills, and performance by reviewing knowledge base content, practicing skills and being receptive to coaching and constructive feedback;
  • Build up other analysts’ skills and knowledge ;
  • Identify and assist with development of support materials for team use, e.g., training manuals, job aids, and views in databases;
  • Act as OTC/EPS Payments & Disputes technical and functional resource and Subject Matter Expert for team members, peers and/or clients as assigned;
  • Identify, document, and review opportunities for team improvement in procedures/processes/standards to gain cost-effectiveness and efficiency; provide cost estimates and execute implementation of improvements; required to direct work within clear budgetary guidelines;
  • Perform analysis of quality audits; analyze results and develop process improvements to maintain quality deliverables;
  • Plan and facilitate weekly (as required) team calls/meetings.  May present and facilitate at group meetings and new hire integrations.
Ideal Candidate Profile
  • 1-3 years relevant experience;
  • Previous OTC experience, preferably handling EPS Payments & Disputes;
  • Experience with accounting systems; 
  • Competent Microsoft Office user: Excel, Word and Power Point;
  • Fluent English (written and spoken);
  • Strong interpersonal and communication skills to be effective with Accenture management, team members and client;
  • Ability to solve urgent matters and work under pressure;
  • Ability to prioritise and schedule workload;
  • Reliable, active approach striving for process improvement;
  • Responsibility, accuracy;
  • Team player.
We offer 
  • The ability to use your knowledge of foreign language on a daily basis at work (we serve our Clients in almost 30 foreign languages);
  • Experience with a range of Clients and technology solutions which provides professional relevance;
  • Operating according to Lean Six Sigma philosophy;
  • Collaborating and learning from diverse and talented colleagues helps you “raise your game”;
  • Trainings and development tailored to help you achieve your potential;
  • New Joiners Programme including trainings;
  • Opportunity to engage in Corporate Social Responsibility initiatives;
  • We also think about your social life, at Accenture you will be able to take part in different initiatives like Book Club, International Cuisine Club, Accenture Runners Club, family events, cultural meetings, photography classes, climbing, soccer, swimming and many others;
  • Social benefit packages including: private medical care, My Benefit, life insurance;
  • Friendly work atmosphere in multicultural environment.
When applying please enclose the below statement:

"I hereby express my consent to process my personal data included in my job offer by Accenture Sp. z o.o. or any other entity of the Accenture group for recruitment purposes and once the recruitment process is closed, I agree that Accenture Sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw, 00-121, ul. Sienna 39 or any other entity of Accenture group places and processes my personal data in its database. I also express my consent to sending my personal data to third parties within the Accenture group pursuant to the Personal Data Protection Act of 29th August 1997 (Journal of Laws of 2002, No. 101, position 926 as amended). I submit the data voluntarily. I have been informed about the right of access to the content of my data and about the possibility of correcting them."

Candidates who are currently employed by a client of Accenture or an affiliated Accenture business may not be eligible for consideration.

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
Check out our website: www.pracaaccenture.pl


 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Pracownik administracyjny w Dziale Księgowości i Rozliczeń

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Księgowy / Księgowa

    Infakt Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
  • Treasury Specialist

    JTI GBS   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
  • Samodzielny księgowy – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Od kandydatów oczekujemy: min. 2-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku. doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość,...
  • Główny księgowy – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku; doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość, rzetelność i...
  • Referent ds. księgowych – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
  • Specjalista ds. kontrolingu

    STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
  • Technical Accounting Process Lead with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...
  • Senior Technical Accounting Analyst with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
  • Kontroler finansowy kontraktu

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...