Proama to najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce, która od 2012 roku sprzedała ponad 800 tys. polis. Proama wyróżnia się na rynku, proponując Klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon i u agentów. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, takich jak: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ochrona Prawna, czy Ubezpieczenie od Utraty Pracy.
Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem, do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta w Lublinie poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Opis stanowiska:
- Telefoniczna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych;
- Dbanie o realizację planów sprzedażowych;
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta;
- Udział w projektach związanych z rozwojem działu sprzedaży;
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta przez telefon;
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe;
- Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania długofalowych relacji z Klientami;
- Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej;
- Motywacja do osiągania wyznaczonych celów oraz chęć współpracy w zespole;
- Dobra znajomość obsługi programów komputerowych;
- Pozytywne nastawienie do realizacji powierzanych zadań;
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze etatu.
- Gotowość do wykonywania pracy zmianowej.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części podstawowej i premii;
- Pakiet dodatkowych benefitów;
- Możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego;
- Odpowiednio dobrany, bezpłatny, system szkoleń zapewniony w ramach programu rozwoju pracownika.