Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik ds. zakupów

    ManpowerGroup   Masłów Pierwszy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zadania: Nadzór nad realizacją zakupów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem do produkcji; Kontrola stanów magazynowych oraz zapotrzebowania na materiały do produkcji; Nadzór i zarządzanie zespołem (2 osoby) Nadzór nad stanami zamówionych materiałów na stoku u dostawców oraz nad...
  • Kierownik ds. zakupów

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii...
  • Kierownik ds. Zakupów

    KOBYLARNIA S.A.   Miękinia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z podwykonawcami i dostawcami.
  • Koordynator Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Gdańsk, Pomerania    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Dbanie o wyniki: operacyjne, finansowe i wydajnościowe podległych projektów; Efektywne zarządzanie podległym zespołem w duchu wzajemnej współpracy, motywowanie zespołu; Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany; Planowanie, organizowanie oraz kontrola pracy magazynu w...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale ds. Współpracy z Podmiotami Kolejowymi

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości zawartych z Podmiotami Kolejowymi, Prowadzenie negocjacji ze Spółkami dotyczących stawek czynszu oraz zakresu umowy, Rejestrację wniosków zakupowych na platformie zakupowej,...
Zobacz więcej ofert pracy

Order to Cash (AR) Manager

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
1873 dni temu
Order to Cash (AR) Manager
Ref No.: 7067

For our Client - international company - we are looking for candidates for a position of: Order to Cash (AR) Manager

Region:
Kraków, małopolskie
Requirements:
  • Understanding of what it takes to lead a multi-country AR service line in a multi-national corporation
  • Minimum 5 years business experience and have held a CtC/Accounts Receivable management position in a similar organization
  • Strong understanding of the end-to-end AR process including Customer Credit Vetting, Sales and Service Order Fulfilment, Invoice Processing, Credit and Collections, Cash & Payment Application, Customer Care & Dispute Management
  • Excellent understanding of the critical success factors for GBS as reliable, effective and efficient business service provider
  • Demonstrated knowledge and understanding of SAP-ERP (proficiency in Microsoft office suite)
  • Must have a strong proficiency in all aspects of accounting, as well as customer service, process improvement people and project management skills
  • Experience of setting up and/or operating CtC processes in a GBS type environment is desirable
  • Lean / Six sigma qualification, or equivalent, an asset
  • Demonstrated knowledge of GAAP and IFRS guidelines
  • Ability to manage diverse stakeholders
  • Strategic thinking and operational delivery
  • Customer focus
  • Ability to lead and motivate teams
  • Excellent communication skills
  • Drive/enthusiasm/team worker
  • Change leadership
  • Service delivery orientation
  • Commercial acumen
  • Experience in a global finance function of a multinational corporation
  • Ability to travel if necessary
Responsibilities:
  • Lead CtC teams to deliver required service
  • Ensure that service levels for tele sales activities, customer contact (including customer care and issue resolution), managing sales orders, accounts receivable (e.g. credit management, AR ledger, disputes/deductions) and overall process management (including master data management), are in line with SLAs
  • Contribute to the definition, analysis and improved design of CtC processes on an ongoing basis
  • Help develop operational specifications for financial systems
  • Help develop, maintain and assess internal controls related to accounting and financial reporting systems
  • Contribute to the definition of service standards and continuous management of service level agreements
  • Contribute to the definition and maintenance of key performance indicators (KPIs)
  • Promote the culture and mindset of continuous improvement, lead initiatives associated with end to end CtC process and ensure alignment with agreed continuous improvement approach
  • Develop and maintain key external relationships (e.g. auditors, tax authorities) and foster continued service improvement
  • Ensure all transactions comply with all corporate policies and auditing requirements
  • Work with senior business and functional leads to agree the transition of existing CtC services into GBS on an agreed timeline
  • Interact successfully with non-financial personnel as well as with internal and external auditors
  • Support the recruitment, retention, motivation and development of staff to operate the CtC process in the Centre
  • Manage a high performance team, providing strong leadership and customer service focus
We offer:
  • A unique opportunity to boost your career within an emerging business service center
  • Being a part of the worldwide market leader company
  • Development by participation in interesting and challenging projects in international environment
  • Learning best practices
  • Stable employment
  • Attractive salary, bonuses and benefits package
  • Good atmosphere at work
  • Comfortable work conditions
 

Podobne oferty

  • Kierownik ds. zakupów

    ManpowerGroup   Masłów Pierwszy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zadania: Nadzór nad realizacją zakupów zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem do produkcji; Kontrola stanów magazynowych oraz zapotrzebowania na materiały do produkcji; Nadzór i zarządzanie zespołem (2 osoby) Nadzór nad stanami zamówionych materiałów na stoku u dostawców oraz nad...
  • Kierownik ds. zakupów

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Szczecinek Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii...
  • Kierownik ds. Zakupów

    KOBYLARNIA S.A.   Miękinia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków zbieranie ofert, ścisła współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostawy i transportu, tworzenie raportów i analiz, negocjacja warunków współpracy cen, zapisów umów z podwykonawcami i dostawcami.
  • Koordynator Obsługi Logistycznej

    Schenker sp z o.o.   Gdańsk, Pomerania    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres zadań: Dbanie o wyniki: operacyjne, finansowe i wydajnościowe podległych projektów; Efektywne zarządzanie podległym zespołem w duchu wzajemnej współpracy, motywowanie zespołu; Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany; Planowanie, organizowanie oraz kontrola pracy magazynu w...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale ds. Współpracy z Podmiotami Kolejowymi

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości zawartych z Podmiotami Kolejowymi, Prowadzenie negocjacji ze Spółkami dotyczących stawek czynszu oraz zakresu umowy, Rejestrację wniosków zakupowych na platformie zakupowej,...