Najnowsze oferty pracy

  • US Broking Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
  • Claims Services Processing Specialist / Analyst with Spanish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Aon is in the business of better decisions At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world. As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed....
  • Specjalista / Specjalistka ds. procesu zarządzania kapitałem

    Bank Pocztowy S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
  • Specjalista ds. walidacji modeli

    Bank Pocztowy S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    3 dni
    Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa (Finanse Łańcucha Dostaw)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Samodzielne prowadzenie controllingu zakupów bezpośrednich - prowadzenie procesu budżetowania zakupów bezpośrednich w zakresie cen i kursów walut, miesięczne i kwartalne prognozowanie wyniku na zakupach...
  • Młodszy Analityk/ Młodsza Analityczka FP&A

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: tworzenie kluczowych, wartościowych analiz finansowych, aby umożliwić Partnerom Biznesowym podejmowanie strategicznych decyzji w obszarze operacji, inwestycji i aktywów, przetwarzanie i analiza kompleksowych zestawów danych mających ma na celu dostarczenie wysokiej jakości...
  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa w zespole Kontrolingu i Analiz

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, blisko SKM i ZTM    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych, sporządzanie cyklicznych raportów, analiz typu „ad-hoc” oraz prezentacji zarządowych, współpraca z zespołami biznesowymi, m.in.: Sprzedaż,...
  • Analityk Finansowy

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
  • Analityk / Analityczka FP&A

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: tworzenie analiz finansowych umożliwiających Partnerom Biznesowym podejmowanie decyzji dotyczących przychodów handlowych, przetwarzanie danych w celu dostarczenia wysokiej jakości analiz i wniosków, odpowiedzialność za budżetowanie i prognozowanie w zakresie marży handlowej,...
  • Analityk finansowy

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Analityk Finansowy Kraków
Oracle Financial Support Analyst

Oracle Financial Support Analyst

CH2M
Kraków
praca stacjonarna
2375 dni temu

Hello, future! Here we come. CH2M is now Jacobs. Today is the day when everything about our industry changes. Today, our two great companies join together to deliver more: The promise of a more connected, sustainable world. As our two great companies unite, you may see legacy branding, language or processes and you may be hired into either CH2M or Jacobs as legalities and situations require. Regardless, know that you will be part of an exciting industry change: Everything is possible.

Oracle Financial Support Analyst
Location: Kraków
Nr ref.: 180001O3

 

At CH2M you will join an inclusive and dedicated team working on some of the world's most impactful projects. Hard problems energize us, and fresh solutions delight us. This approach has defined us for more than 60 years, and it will drive us for the next 60 and beyond. Close collaboration among so many skilled and creative problem solvers gives us the power to safely and successfully execute almost any client project.

 

This position is responsible for completing daily, weekly and monthly financial data processing required to complete required financial reporting and daily accounting functions including invoicing and cash management. In addition, the position works directly with users to address financial data issues within Oracle E-Business Suite 12.1 and custom financial tools. The incumbent has thorough knowledge of multiple subject areas or disciplines; understands how own area integrates with and impacts other areas; and is building understanding of business trends and industry issues and challenges. He/she decides most effective method to deliver work/results. This position impacts department/unit assignment by ensuring quality of tasks/output provided by self and others.

 

Responsibilities:
  • Performs accounting duties of a complex nature requiring advanced professional experience, knowledge and competency in accounting principles and practices.
  • Works with broad discretion as to work details on assignments of a varied, diverse and difficult nature.
  • Submits recommendations for improved operations.
  • Develops and implements difficult accounting systems, methods, procedures, and controls.
  • Assist global financial system users of different Lines of Business with system problems and Oracle specific problems in the Projects/AP/AR/GL modules:
    • Answer, evaluate, and prioritize incoming requests from users via the online support request tool in a potentially heavy volume environment
    • Evaluate and research issues and provide timely and accurate support.
    • Interview users to collect information about problem and to help determine source of the issue.
    • Troubleshoot employee timesheet recording issues – related to projects/tasks and/or employee assignments
    • Obtain approval and provision MIS Security rights to domestic and international users.
    • Document troubleshooting steps and detailed resolutions in the online support request tool.
  • Complete and troubleshoot problems arising from daily, weekly and monthly Oracle global processing for all companies.
  • Identify performance issues and unprocessed transactions in Oracle EBS, follow escalation process and track issues until resolution
  • Provide audit information relating to users roles/responsibilities in financial systems to internal and external auditors.
  • Create Knowledge Base articles for internal procedures and FAQs for users within the online support request tool
The minimum qualifications for this position are:
  • Bachelor's degree in Accounting, Business Administration, equivalent major or equivalent experience.
  • 4 years of professional accounting experience, or CPA/CMA plus two years professional accounting experience.
  • Business experience in accounting/finance or help desk related field
  • General financial application experience , esp. Oracle E-Business Suite 12.1
  • General knowledge of Microsoft Office programs, primarily including excel and access, required.
  • SQL query knowledge is preferred, not required
  • Customer service experience or strong orientation to a customer service environment, desired.
  • Detail orientation, including the ability to multitask, prioritize, research and problem solve, required
We offer:
  • International working environment and unique company culture
  • Personal development opportunities
  • Friendly atmosphere in dynamic team
  • Full time employment contract with salary corresponding to qualification
  • Benefits package including medical care, insurance, sport activities and other
  • Independent role and flexible working hours
I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed for the purposes of the recruitment process under the Personal Data Protection Act as of 29 August 1997, consolidated text: Journal of Laws 2016, item 922 as amended.
 

Podobne oferty

  • US Broking Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
  • Claims Services Processing Specialist / Analyst with Spanish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Aon is in the business of better decisions At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world. As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed....
  • Specjalista / Specjalistka ds. procesu zarządzania kapitałem

    Bank Pocztowy S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
  • Specjalista ds. walidacji modeli

    Bank Pocztowy S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    3 dni
    Twój zakres obowiązków przeprowadzanie walidacji okresowych i prewalidacji model zarządzania ryzykiem (modele decyzyjne, IFRS9, modele nadzorcze, inne obowiązujące w banku modele ilościowe) rozwój metodyki walidacji modeli i polityki zarządzania ryzykiem modeli; koordynacja prac...
  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa (Finanse Łańcucha Dostaw)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Samodzielne prowadzenie controllingu zakupów bezpośrednich - prowadzenie procesu budżetowania zakupów bezpośrednich w zakresie cen i kursów walut, miesięczne i kwartalne prognozowanie wyniku na zakupach...
  • Młodszy Analityk/ Młodsza Analityczka FP&A

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: tworzenie kluczowych, wartościowych analiz finansowych, aby umożliwić Partnerom Biznesowym podejmowanie strategicznych decyzji w obszarze operacji, inwestycji i aktywów, przetwarzanie i analiza kompleksowych zestawów danych mających ma na celu dostarczenie wysokiej jakości...
  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa w zespole Kontrolingu i Analiz

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, blisko SKM i ZTM    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych, sporządzanie cyklicznych raportów, analiz typu „ad-hoc” oraz prezentacji zarządowych, współpraca z zespołami biznesowymi, m.in.: Sprzedaż,...
  • Analityk Finansowy

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Przygotowanie analiz i raportów finansowych, sprzedażowych, zakupowych oraz produkcyjnych; Przygotowanie biznes planów lub dokumentacji / opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania; Wsparcie procesu zarządzania projektami inwestycyjnymi, monitorowanie kosztów oraz ocena...
  • Analityk / Analityczka FP&A

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: tworzenie analiz finansowych umożliwiających Partnerom Biznesowym podejmowanie decyzji dotyczących przychodów handlowych, przetwarzanie danych w celu dostarczenia wysokiej jakości analiz i wniosków, odpowiedzialność za budżetowanie i prognozowanie w zakresie marży handlowej,...
  • Analityk finansowy

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...