Najnowsze oferty pracy

  • Optometrysta

    Ziko Optyk z o.o..   Legionowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    4 godz.
    Obowiązki: Wykonywanie badań wzroku pod dobór okularów i soczewek kontaktowych; Szkolenie aplikacji soczewek kontaktowych; Doradzanie odpowiedniej korekcji dostosowanej do potrzeb i oczekiwań pacjenta; Stosowanie standardów obsługi klienta zgodnie z wymogami firmy;
Zobacz więcej ofert pracy

Optometrysta

Voigt Medica
Kraków
praca stacjonarna
2497 dni temu

Ogłoszenie numer: 1840555, z dnia 2017-11-16

VOIGT MEDICA to innowacyjna klinika okulistyczna specjalizująca się w zabiegach laserowej korekcji wzroku, leczeniu stożka rogówki, operacjach zaćmy i refrakcyjnej wymianie soczewek.

W związku z rozwojem poszukujemy w Krakowie dyplomowanego optometrysty.

Optometrysta

Miejsce pracy: Kraków

 

Wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe - optometrysta
  • doświadczenie w zakresie badania refrakcji
  • podstawowa znajomość okulistyki i farmakologii
  • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z pacjentem
  • umiejętność tworzenia relacji z zespołem i pacjentami
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • zaangażowanie, chęć rozwoju

Oferujemy

  • możliwość pracy w dynamicznym, ambitnym zespole w innowacyjnej klinice okulistycznej
  • dostęp do przyrządów diagnostycznych najnowszej technologii
  • unikalną szansę rozwoju zawodowego
  • pracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin lub pracę na pół etatu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Optometrysta

    Ziko Optyk z o.o..   Legionowo    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    4 godz.
    Obowiązki: Wykonywanie badań wzroku pod dobór okularów i soczewek kontaktowych; Szkolenie aplikacji soczewek kontaktowych; Doradzanie odpowiedniej korekcji dostosowanej do potrzeb i oczekiwań pacjenta; Stosowanie standardów obsługi klienta zgodnie z wymogami firmy;