Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Jest wiodącym operatorem kablowym pod względem liczby abonentów i dostawcą usługi triple play. Oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu tradycyjnego i bezprzewodowego oraz usługa telefonii stacjonarnej.
Aktualnie do siedziby spółki w Gdyni poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
- Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem.
- Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji.
- Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem biznesowym.
- Znajomość działania sieci WAN-LAN, konfigurowanie i diagnozowanie różnego rodzaju sprzętu sieciowego, doświadczenie w pracy z IP – warunek konieczny.
- Swobodne wypowiadanie się w języku polskim, swoboda poruszania się i korzystania z Internetu, komputera – aplikacje biurowe – warunek konieczny.
- Otwartość i swoboda komunikacji.
- Mile widziana znajomość działania technologii VoIP.
- Interesującą pracę w rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.