Pion Rozwoju i Utrzymania Oprogramowania Asseco Data Systems świadczy usługi związane z tworzeniem oprogramowania dedykowanego dla Klienta. Zapewnia zespoły analityków, projektantów, programistów, testerów, architektów systemu i kierowników projektu, dysponujących doświadczeniem w tworzeniu, rozwoju i modyfikacji oraz integracji i utrzymania oprogramowania. Zastosowane technologie oraz wysoko wykwalifikowana i doświadczona kadra, pozwalają na świadczenie usług w zakresie zaawansowanych systemów big data. Świadczy usługi w oparciu o najlepsze światowe standardy w zakresie zarządzania projektami, zbierania wymagań, projektowania i wytwarzania, testowania, zarządzania usługami, co jest poparte wyszkolonym, certyfikowanym personelem.
Twoje zadania:
- realizacja celów sprzedażowych,
- zarządzanie i opieka nad partnerami biznesowymi,
- prowadzenie działań wspierających sprzedaż,
- aktywna sprzedaż usług opartych o chmurę Microsoft Azure, aplikacje biznesowe Microsoft oraz Office 365, a także chmurę Oracle,
- raportowanie i analiza wyników,
- prowadzenie negocjacji biznesowych,
- utrzymywanie aktualnej baz Kontrahentów,
- uczestnictwo w targach, konferencjach i innych imprezach branżowych.
Oczekiwania:
- min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług B2B branży IT: usługi oparte o centra danych, usługi hostingowe, software, aplikacje biznesowe, usługi telekomunikacyjne lub pokrewne,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientem,
- umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
- inicjatywa, zaangażowanie oraz zdolności interpersonalne,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B.
- Dodatki:
- Karta sportowa
- Fundusz kulturalny
- Eventy
- Dofinansowanie wypoczynku
- Rozwój zawodowy:
- Współpraca z ekspertami
- Szkolenia zawodowe
- Dzielenie się wiedzą
- Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę
- System motywacyjny
- Narzędzia pracy
- Bezpieczeństwo:
- Opieka zdrowotna
- Ubezpieczenie grupowe