• Aktywne pozyskiwanie Klientów w wyznaczonym regionie (praca niestacjonarna);
• Umiejętne reagowanie na potrzeby Klienta oraz skuteczne doradztwo;
• Promocja i sprzedaż usług opartych na technologii światłowodowej;
• Prowadzenie i raportowanie działań marketingowych;
• Dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
• Motywacja do pracy i zaangażowanie w realizację postawionych celów;
• Przedsiębiorczość, komunikatywność i otwartość na wyzwania;
• Chęć do poszerzania wiedzy z zakresu nowych technologii telekomunikacyjnych;
• Podstawowa umiejętność obsługi komputera i popularnych systemów mobilnych;
• Doświadczenie w sprzedaży – mile widziane.
• Ciekawą pracę z wykorzystaniem nowoczesnych, mobilnych systemów IT;
• Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premie;
• Umowę o pracę;
• Godziny pracy i zakres działań ustalany z managerem;
• Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.