Opiekun Klienta
Antal Banking & Insurance
Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Naszym klientem jest jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce, nastawiony na wdrażanie unikalnych na rynku rozwiązań biznesowych.
Stanowisko
- Obsługa klientów indywidualnych;
- Tworzenie spersonalizowanej oferty produktowo-usługowej w oparciu o analizę potrzeb;
- Aktywna sprzedaż produktów bankowych;
- Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku.
Wymagania
- Wysokie kompetencje sprzedażowe poparte wcześniejszymi doświadczeniami;
- Motywacja i entuzjazm do realizowania zadań przekładających się na wymierne rezultaty;
- Umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klienta;
- Gotowość do pracy w dynamicznym otoczeniu;
- Szerokie spojrzenie na możliwości oferty, umiejętność prowadzenia cross-sellingu;
- Łatwość nawiązywania kontaktów z nowymi Klientami i budowania długofalowych relacji.
Co oferujemy
- Pracę w ambitnym, młodym zespole sprzedażowym najszybciej rozwijającego się banku w Polsce;
- Wdrożeniowy pakiet szkoleń;
- Zadania rozwijające kompetencje sprzedażowe i pogłębiające wiedzę z zakresu innowacyjnych produktów i usług bankowych;
- Możliwość pracy w dogodnym systemie zmianowym (także w trybie weekendowym);
- Umowę o pracę;
- Dwuczęściowy system wynagrodzenia: pensję podstawową oraz atrakcyjny system prowizyjny;
- Bogaty pakiet socjalny - prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe;
- Realną i klarownie określoną ścieżkę kariery: możliwość awansu pionowego w strukturach Banku.