Opiekun Klienta
Departament Innowacji i Płatności
Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/358/2018
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.
Zadania:
- Zapewnienie realizacji planów sprzedaży produktów akceptacji kart,
- Analiza i monitorowanie rynku,
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Budowanie i utrzymanie relacji z obecnymi klientami,
- Negocjowanie warunków umów,
- Udział w rozwoju i wdrażaniu nowych produktów,
- Wsparcie innych opiekunów Klienta,
- Przygotowywanie ofert, udział w przetargach,
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla klientów zewnętrznych oraz innych jednostek banku.
Korzyści:
- Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce,
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy,
- Praca z ekspertami – pasjonatami w swojej dziedzinie,
- System szkoleń i programów rozwojowych,
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.
Oczekiwania:
- Student 4 lub 5 roku lub ukończone studia wyższe (preferowane bankowość, finanse, zarządzanie, kierunki prawnicze, socjologia, psychologia, ebiznes),
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- i utrzymywaniu relacji,
- Język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym (B2),
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Zorientowanie na klienta i kreatywność,
- Otwartość i szybkość w zdobywaniu nowej wiedzy, w tym w zakresie nowych technologii,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność ustalania priorytetów, podejmowania decyzji i egzekwowania ich realizacji,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
- Prawo jazdy kat. „B”.